Durerea unei pierderi de sarcina (16)
Raspunsuri - Pagina 13
msemcu spune:
Mirela , iubita, sper sa treci cat mai repede peste momentele astea!
Cristina, draga mea, nu trebuie sa-ti fie frica: va fi totul bine! Sunt sigura! O sa-i auzi inimioara si o sa fie minunat! Eu zic sa-ti iei si sotul! O sa va puteti bucura impreuna si te mai poate linisti pana intri la eco! Bafta multa si poate vii si cu o poza frumoasa!
Mari 19+
ladymina77 spune:
Intr-adevar a fost avort spontan,si cum zici si tu macar nu se mai consuma ,dar eu sunt curioasa dc medicul n-a indrumat-o la chiuretaj cat mai repede posibil ,intreb pt ca eu m-am dus abia seara la ora 19 la spital si m-au intrebat :"cum v-ati gandit sa veniti numai la ora asta si d-voastra ati eliminat sarcina la 7 dimineata?".Era posibila o infectie sau ei stiu ce se putea intampla ca nu i-am mai intrebat.Pupici
mina
blueeyes2003 spune:
Mersi,Cristina! Ai dreptate,ar fi fost bine sa scap mai repede dar acum nu stiu,m-a programat pentru luni...maine este si sarbatoare si m-am gandit la asta,mi-e frica sa o fac maine!
Daca ma hotarasc am sa-l sun dimineata sa vedem ce zice!
Mirela
blueeyes2003 spune:
Mina l-am intrebat de o posibila infectie si a zis ca nu este chiar asa de grav,bine nici nu pot astepta prea mult,dar totusi...Mi-a zis sa iau niste antibiotice pana luni si apoi sa merg!Acum sa vedem...offff...
Mirela
cristina_ana spune:
Mirela si Michelle, va multumesc pentru incurajari, dar eu sunt foarte pesimista de felul meu, si mi-e atit de groaza de cuvintele "oprit din evolutie", pe care le-am auzit din pacate de doua ori pana acum. Cu asemenea experiente in spate, e greu sa mai fii increzator. Eu am reusit sa fiu optimista doar dupa ce l-am pierdut pe bebe, pentru ca mi-am dat seama ca este singura solutie sa nu innebunesc. Dar acum s-a dus tot curajul meu.