Studentie Drept "Spiru Haret"
Buna fetelor. Eu sunt studenta la drept la Spiru si trec anul IV.Cred ca ar fi bine daca ne-am intalni pe DC sa discutam bune si rele de la spiru.Eu sunt la ID.Ce zice-ti? O facem? 

"Daruieste dragoste si vei fi binecuvantat cu dragoste"
Raspunsuri
lulu77 spune:
Si eu sunt studenta la Spiru - trec anul II - FR - management Financiar Contabil -CTA .
Pana acum sunt f multumita .In 1998 am terminat o facultate de stat , si de foarte multe ori am fost dezamagita de sistem .
Pana acum e ok la Spiru .
"Nu exista funie sau lant care sa lege mai strans si mai iute decat itele dragostei!"
NicoletaB spune:
buna fetelor
ma tenteaza si pe mine sa ma inscriu la drept la Spiru la ID sau FR
acum chiar dureaza 3 ani?
cum sunt materia, profii?
hermelina spune:
Buna LULU.
Nicoleta, da e adev ca acum e 3 ani.Sa sti ca e OK.
"Daruieste dragoste si vei fi binecuvantat cu dragoste"
lulu77 spune:
nicoleta , poti sa te inscrii linistita .
In sesiunea de iarna , examenele s-au dat normal ,adica sris sau oral .In sesiunea de vara examenele au fost date pe calculator ,teste grila .
Ce pot sa iti spun ...a fost mult mai usor de invatat .
Dar din cate am inteles , din noul an scolar 2006-2007 , se va revenii la forma normala de examinare .
"Nu exista funie sau lant care sa lege mai strans si mai iute decat itele dragostei!"
alinabratu2000 spune:
Buna studentelor (ex, actuale, viitoare) de Spiru. Eu am terminat Spiru la Drept (zi), si licenta mi-am dat-o anul trecut in feb. Tare mi-au placut anii de studentie dar mai ales facultatea asta.
Hermelina, am vazut ca esti la drept, mai preda Buneci ("killer-ul" de procedura)? Hmm, am dat de 3 ori examenul pana l-am luat. Cat de mult mi-a placut materia lui, dar tot n-am reusit sa iau mai mult de 6. In realitate e un om de nota 10, m-am reintalnit cu el in oras si am vorbit, si (ca orice profesor care e al naibii la ore) era super de treaba.
Haideti ca m-am intins cu vorba. Va pup.
oanapopa spune:
buna fetelor