aparate "arse" de Electrica.. ce si cum?
ca de obciei, cind apare vreo problema, mare ori mica, apelez la voi, fiind sigura ca voi ma veti ajuta
de dta asta este vorba despre sora-mea (locuieste in Bucuresti, sector 1) care s a pomenit cu masina de spalat si 2 televizoare, absolut noi... defectate si asta dinc auza distribuitorului de energie electrica, distribuitor national care, din nu stiu ce neregula a bagat 380 pe 220
intr un final cei de la "Electrica" au spus ca vor veni sa cosntate pagubele, bla, bla, bla... Intrebarea ar fi: ce procedura trebuie de urmat spre a fi despagubita?
Va veni un tip de la institutia respectiva si cum va face constatarea? Cum va fi despagubita?
Orice informatie ii va fi de mare ajutor
Cu multumiri,
poze multe cu noi
"da aripi unui copil, dar lasa l sa invete singur sa zboare" Marquez
Raspunsuri
Catalin spune:
Sunati la 9636 la serviciul de relatii cu clientii al Electrica si faceti sesizarea in primele 48 de ore de la producerea evenimentului. O echipa de interventie se va deplasa pentru constatatea cauzelor si a efectelor. Daca se strang cel putin 3 reclamatii din acelasi bloc si se constata ca toate defectiunile au fost cauzate de catre echipamentele Electrica, veti primi un numar de inregistrare a sesizarii si puteti repara aparatele la centre service autorizate, avand grija sa puteti dovedi ulterior cu facturile de la service dar si cu actele de provenienta ale aparatelor. In maxim 60 de zile veti primi instiintarea de despagubire si veti putea ridica banii cheltuiti pentru depanare.
S-ar putea sa nu fi fost foarte precis in explicatii pentru ca am patit toate astea acum mai bine de un an insa cu siguranta va veti lamuri cand veti suna la acel numar de telefon.
Multa bafta!
Catalin
Think pink!
Hermis spune:
E bine sa aud ca unii mai sint si despagubiti. Fratele meu a patit-o cu microunda, televizorul si frigiderul...in aceeasi zi un vecin idem. A facut reclamatie si a primit scrisoare ca nu de la ei. Prinde orbul...scoate-i ochii...
SIMONABB spune:
sa faca o reclamatie in scris (nu la telefon) se duce personal ( nu trimite prin posta) si o depunde la sediul electrica, cere numar de inregistrare si apoi asteapta raspunsul lor.
http://community.webshots.com/user/simonabb
Hermis spune:
Episodul e mai vechi de 1 an - reclamatia a fost in scris, iar raspunsul tot in scris...