Pictori romani contemporani
Raspunsuri - Pagina 2
gandacelu spune:
scuze, initial am citit doar titlul subiectului si am bagat repede "horia bernea"
acum am vazut ca vrei sa cumperi!
din pacate, nu cred ca iti permiti pe bernea dar daca vrei sa dai o spargere la vreun muzeu, vin si eu cu tine!
probabil ca te intereseaza artisti mai tineri, in formare, nu dintr-astia consacrati
si, inca ceva! pe net nu sunt DELOC relevante tablourile, imi pare rau sa te dezamagesc, de ex am cautat bernea si am gasit cateva din panzele lui cele mai cele care aratu aici mici, urate si nereprezentative
mami de ileana (4 iulie 2002) si ioachim (25 nov. 2004)
AdaByron spune:
Gandacelu mai mult ca sigur ca nu-mi permit tablouri de Horia Bernea daca e la fel de scump ca Balasa, am vazut cateva tablori cu preturi de la 400.000.000 lei in sus - oricum nu-mi place Balasa.
Ma intereseaza in schimb alte nume mai putin consacrate.
AdaByron
qsar spune:
He-hee... e simplu sa ne expunem preferintele cand e vorba de artisti cunoscuti si "cu cota".
Mai greu cu achizitiile. Sigur, mie una mi-ar face placere sa ma duc la casa de licitatii sa ridic putin cartonasul sau sa fac semne discrete de sub borul palariei, dar...
O tura prin galeriile de arta e o idee. Daca vezi lucrari care-ti plac, sau remarci un anume artist, poti ruga galeristii sa-ti faciliteze legatura si sa comanzi sau sa cumperi direct din atelier. Eu asa voi face.
Q
gandacelu spune:
quote:
Originally posted by AdaByron
Gandacelu mai mult ca sigur ca nu-mi permit tablouri de Horia Bernea daca e la fel de scump ca Balasa
auliu nenea moderatoruuuuuuuuuuuu sterge atacu la persoana!!! auzi sa compari bernea cu balasa numai ca sunt la aceeasi pagina la catalog!!!
auliuuuuuuuuuuuuuuuuuu
balasa, auzi!
gandacelu spune:
ada, nu te supara, e stilul meu de-a glumi
AdaByron spune:
quote:
Originally posted by gandacelu