Buna seara!
Am o mare rugaminte pentru cine a intampinat situatia urmatoare: am inscris copiii la o unitate de invatamant la care nu suntem arondati. In cererea-tip de inscriere nu sunt mentionate, firesc de altfel, criteriile specifice de departajare. Cum noi nu indeplinim niciunul din criteriile generale de departajare nu am bifat nimic la punctul respectiv din cererea de inscriere, am depus doar documentele care dovedesc indeplinirea unuia din criteriile specifice scolii. Dupa ce au fost validate cererile, am primit un exemplar la care era atasat un opis in care erau precizate documentele depuse (CI, certificat de nastere), dar fara a fi mentionat si documentul care dovedea indeplinirea acelui criteriu specific.
La solicitarea mea de clarificare a acestui aspect, mi s-a raspuns ca acel document exista la dosar si este mentionat in aplicatia informatica. Cred ca trebuia sa solicit sa-mi arate aplicatia, dar persoana respectiva era atat de ”binevoitoare” incat am renuntat, pe moment, sa mai intreb ceva.
Intrebarea mea este: daca exista parinti care au inscris copiii la o unitate de invatamant la care nu sunt arondati si nu indeplinesc criteriile generale ci doar unul/mai multe criterii specifice, cu ce situatie s-au confruntat la validarea cererii de inscriere?