Burtici cu Ciresele de mai-iunie 2013 ~35~
Raspunsuri - Pagina 16
fluturashhh spune:
Citat: |
citat din mesajul lui carmen333 Flafi, eu stiu de Polizu ca au sectie buna de neonato. E unul din motivele pentru care am decis sa merg acolo, pentru ca am avut dureri dinainte de a-mi face testul de sarcina, apoi am aflat de fibrom. |
Eu sunt reprezentant medical, adica vizitez medici si promovez produsele mele.Printre specialitatile vizitate sunt si medicii ginecologi.Cand am ramas insarcinata deja aveam o idee unde vreau sa nasc.Singurele maaternitati la care nu puteam intra foarte usor pe sectii au fost Filantropia si Regina Maria.In rest peste tot.Criteriile pe care m-am bazat au fost mai multe si am sa va explic si cum de ce mi-a fost foarte usor sa elimin unele dintre ele.Medici buni sunt in toate maternitatile.La Giulesti nu am vrut sa nasc pt ca desi este recent renovat si din cate am vazut nu mai pot intra acum nici pe sectie asa usor, incendiul de acolo de acum cativa ani mi-a sadit teama ca nu cumva sa se repete.Maternitatea Bucur...eu una sincer nici nu as lua-o in calcul pt ca este de nedescris...este cosmarul oricarui om.Maternitatea Poilizu este una dintre putinele maternitati, de fapt singura unde am vazut medici facand control ginecologic cu usa la perete(intr-adevar era pe sectie, nu jos la intrare, dar totusi mi s-a parut lipsa de intimitate si decenta.La Regina Maria tocmai teama ca daca se intampla ceva rau dupa 3 zile trebuie sa mut bebele la stat m-a facut sa realizez ca cel mai bine este sa nasc direct acolo.Sectiile de la Spitalul Elias si Militar nu mi s-au parut prea grozave, despre Municipal stiam multe povesti urate si oricum o maternitate mi s-a parut mult mai potrivita decat o sectie a unui spital.Despre maternitatea de la CF2 nici nu am avut nevoie de vreo vizita excluzand-o tocmai pt ca si ea a fost implicata in povestea infectiilor intraspitalicesti.Am ales Filantropia bazandu-ma pe ceeea ce am vazut acolo, pe ceea ce stiam despre prof Pel