Scoala Little London
Raspunsuri - Pagina 3
alinanoka spune:
de lipsa de transparenta si de tratamentul de client platitor care deranjeaza cand devine curios in legatura cu ce face, cum este copilul m-am izbit si eu de cand au intrat copiii mei la gradinita (acum sunt la scoala). ca si de parintii care puneau pe tapet tot soiul de mofturi lipsite de orice noima pentru oricine altcineva dar care, culmea!, erau luate foarte in serios de catre institutie. spre frustrarea unora dintre noi care, incercand sa ridicam probleme generale care priveau bunul mers al lucrurilor pentru care merge indeobste un copil intr-o institutie de invatamant, eram tratati de "agitatori".
problemele, cred eu, sunt mai multe: cei care "patroneaza" scolile nu au nici o legatura ca pregatire sau experienta de lucru cu invatamantul, astfel incat nu realizeaza ca succesul antreprenorial intr-un domeniu nu inseamna ca aceleasi principii se vor aplica si in acest domeniu cu un specific aparte. pe de alta parte conditiile economice si cultura noastra capitalista foarte aparte duce la o atitudine de "SRL" intr-un mediu care ar trebui guvernat cu precadere de alte norme.
cam asa gandesc eu.
valinit spune:
Evident ca exista discounturi confidentiale. Era doar o idee, pentru ca Scoala sa nu se mai expuna an de an valului de nemultumiri.
Intr-adevar Tia, trebuie sa ne adaptam sistemului, problema este ca la noi sistemul nu functioneaza, ci este bolnav.
valinit spune:
Fix la un an de la prima postare, povestea continua urmarind acelasi scenariu de telenovela: primii copii din clasa raman in afara nominalizarilor scolii pentru burse (si elevi de onoare) in favoarea unor elevi modesti ca rezultate, oferta educationala este mult sub nivelul trambitat in puerilul Raport de activitate al Scolii. Intr-adevar, Scoala este o institutie de referinta (tipica) pentru invatamantul din Romania - pentru a-ti mentine copilul la un nivel bun (cateodata acceptabil), trebuie sa-l meditezi in particular. In cele 10 ore pe care copiii le petrec la scoala (intr-un colectiv de max. 12 copii) nu este timp nici pentru performanta (in cazul copiilor dotati) nici pentru fixarea unor notiuni in cazul copiilor mai slabi.