Uniformele scolare,copii dvs. le poarta ?
Raspunsuri - Pagina 11
zambitoare spune:
Mada nu arata rau uniformele, cu singura observatie ca acel albastru e putin cam prea tare,tipator . In rest sunt OK. Oricum nu cred ca scoala e locul potrivit unde fetele sa o imite pe Selena Gomez sau Britney Spears,etc. Au tot timpul sa o faca in afara scolii.
Anya sunt de acord cu observatia ta. Am mai vazut si eu uniforme (inclusiv in Buzau) in combinatii total nepotrivite de culori,nu stiu la ce le-a stat capul celor care au "creat" asa ceva,sincer ! Dar cum spuneam exista uniforme si...uniforme,nu putem generaliza.
Ce zici insa de o asemenea culoare ?? :-(
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/School_uniforms_GBR.jpg (Anglia)
zambitoare spune:
Citat: |
citat din mesajul lui corap Frumoasa culoarea, oribile uniformele _ Scelgo di camminare in silenzio accanto a te vita mia che sono un uomo libero in questo mondo |
Parca sunt eleve ale unui liceu...silvic
corap spune:
Din cauza croiului, nu din cauza culorilor. Si nu inteleg ce e asa de oripilant intr-un liceu silvic. Decat false scotiene plisate ...
Oricum, in continuare nu faci decat sa ilustrezi ideea ca uniformele- s oribile.
no offence, dar si uniformele de la scoala catolica au un niste culori de-ti vine sa fugi in lume
mina spune:
Mie imi plac uniformele alea pe verde, cu exceptia sacoului care da, e horibil. Insa puloverele anchor arata chiar bine. (ok, eu sunt fan verde , recunosc :).
Intr-adevar, sunt uniforme si uniforme. Adevarul din teren este ca si acolo unde sunt impuse uniformele, nu zice nimeni nimic daca acestea nu sunt respectate cu strictete si se mai variaza piesele vestimentare, atata vreme cat conduita generala este una ok.
Mina si
Matei-Costin, sensu'lu'viata lu'mami si tati
din:09.09.2004
www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57655" target="_blank">cronicile vizigotului
www.tocanadecuvinte.blogspot.com" target="_blank">TocanaDeCuvinte