nasterea

nasterea | Autor: oanace

Link direct la acest mesaj

Buna fetelor, as dori si eu parerea voastra cezariana versus nastere naturala. Nu stiu ce sa aleg. Am 42 de ani si o operatie clasica pe uter din ian 2008 cand ni-au scos niste fiboame, dar mi s-a spus ca pot naste si natural. Ce ziceti?

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Matzaila_81 spune:

Eu sunt pro nastere naturala.
Dar nu sunt medic. Cred ca e ceva ce poti stabili numai cu doctorul tau si in functie de sufletul tau, de ce simti tu ca e mai bine.

+28

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alina_anto spune:

Oana, eu am nascut in mai 2008 prin cezariana, iar in dec-ian voi naste din nou, sper natural. Dr mea este de acord, atata timp cat indeplinesc niste conditii (sa nu fie bebelusul prea mare, sa nu aiba circulara de cordon, sa am lichid amniotic suficient, sa fie pozitionat bine).
Important e sa gasesti un dr cu care sa discuti aspectul asta si care sa iti ofere incredere maxima.

Alina 30+cu Robert-Andrei si mamica fericita de ScortzisoaraSara-Maria (09.05.2008)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dianalaura spune:

Oana, depinde foarte mult si de doctorul cu care nasti, dar si de diferite circumstante, dupa cum bine a mentionat alina. Nu stiu cat de mare e operatia ta pe uter, stiu insa ca sunt putini doctori care accepta VBAC (si majoritatea in Bucuresti). Important e pana la urma sa fi sanatoasa si tu si bebele, indiferent de modul in care va veni pe lume.

diana35+ Calin Gabriel si mami de Ianis Stefan 14 mai 2007 AMR in formula 2 in 1

www.lumeadianei.blogspot.com" target="_blank">http://www.lumeadianei.blogspot.com

Buburuzul
Poze

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lavi02 spune:

Operatia pe uter de scos fibroame nu cred ca e acelasi lucru cu cezariana, nu cred ca se taie uterul, ci doar se curata. Medicul stie mai bine.