Durere de burtica
Buna!Am si eu o problema,acum nu mai este legata de mine.Surioara mea de 5 ani,o tot doare burtica de aseara.Nu o doare tot timpul,doar daca manaca ceva,o apuca durerea si vomeaza.A vomat cam de 6 - 7 ori de aseara pana acum.Eu,ca un ipohondru ce sunt,ma gandesc ca poate i-a plesnit apendicita si de aia are dureri si vomeaza.Nu pot sta linistit ...Tin sa mentionez ca ieri a mancat vro 15 caramele,struguri,mancare,suc...si cum mananca ceva o ia durerea si vomeaza.I-a facut mama ceai de tei ...
Raspunsuri
Mickyyy spune:
Nu cred ca are treaba cu apendicita, poate fi o indigestie, o viroza intestinala, sau cazul cel mai grav enterocolita. Depinde daca are sau nu febra.
Nu sunt medic, deci sunt doar pareri de mama trecuta prin asta cu copii.
In primul rand trebuie sa se hidrateze foarte bine, adica sa bea lichide, si regim cateva zile. Nu ii obositi stomacul cu mancare, dati-i doar lichide in prima faza (apa, ceai de menta, fara lapte, sucuri sau bauturi acidulate) si apoi regim (orez fiert, branza proaspata, supa de zarzavat strecurata, carne fiarta, etc - fara legume si fructe crude, lactate si prajeli)
viviana spune:
Stefan, dusul la doctor este cel mai bun.
Pana atunci regim alimentar, ceai de menta.
Hidratarea se face incet cu o lingurita de ceai la 5 minute inceputa la aproximativ 30 minute dupa ultima varsatura.
Ca medicament pana ajunge la doctor ar fi bun Debridat.
Se mai recomanda in astfel de cazuri saruri de rehidratare.
In primele 2 zile supa de morcov + albitura (pastarnac + radacina patrunjel), mucilagiu de orez, grisine, paine prajita cu branza slaba de vaci.
Insa, trebuie vazut un doctor.
Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit
vivi
cleo78 spune:
Citat: |