Atentie mare la produsele philips!!!

Atentie mare la produsele philips!!! | Autor: iubu77

Link direct la acest mesaj

Eu una nu recomand produsele philips..am un fier de calcat pe care l-am schimbat de 2 ori..curgea apa din amandoua..si mai nou am mini dvd de laei pt copii care s-a stricat a 4-a oara fiind in garantie..am cerut schimbarea lui si mi-au refuzat ...pai se mai strica o data si gata iese din garantie...e clar ca daca s-a stricat de 4 ori are o problema..dar de ce sa il inlocuiasca???? mi se pare strigator la cer si oi fi proasta daca oi mai cumpara produse philips in viata mea..raspunsul a fost ca nu e un defect major...dar daca se tot strica ce vina am eu si sa fac drumuri la servici de imi vine rau..asa ca va recomand sa va feririti de marca philips..

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns glimmer spune:

Poate daca ai scrie un mesaj pe site-ul philips, in care sa spui ce probleme ai intampinat cu produsele si eventual cu garantia, ai rezolva ceva.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lia spune:

Citat:
citat din mesajul lui iubu77


Eu una nu recomand produsele philips..am un fier de calcat pe care l-am schimbat de 2 ori..curgea apa din amandoua..si mai nou am mini dvd de laei pt copii care s-a stricat a 4-a oara fiind in garantie..am cerut schimbarea lui si mi-au refuzat ...pai se mai strica o data si gata iese din garantie...e clar ca daca s-a stricat de 4 ori are o problema..dar de ce sa il inlocuiasca???? mi se pare strigator la cer si oi fi proasta daca oi mai cumpara produse philips in viata mea..raspunsul a fost ca nu e un defect major...dar daca se tot strica ce vina am eu si sa fac drumuri la servici de imi vine rau..asa ca va recomand sa va feririti de marca philips..

am si eu unul...se "odihneste" de cateva luni...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns capcaunul spune:

Fierul nostru de calcat, Philips, are 11 ani si, desi calcam de cel putin doua ori pe saptamana, este ca si nou. Se pune?

Pe al meu insa scrie Made in Singapore.
Nu cumva pe ale tale scrie made in China sau made in PRC?

Nu atat firma cat tara de fabricatie isi pune amprenta pe calitatea produselor.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns glimmer spune:

Totusi, indiferent unde e fabricat produsul, firma, daca tine la "blazon", ar trebui sa asigure calitatea, nu?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns iubu77 spune:



pai ce crezi glimmer ca nu am scris la philips?? am scris si mi-au zis ca probabil nu la-u reparat bine pana acum..si acum ii schimba nu-s ce fire..dar ce vina am eu ca si cumparator de buna credinta?
daca mi se mai strica a 5-a oara cred ca le dau cu el in cap...sunt ata de nervoasa pe ei..daca esti o firma care se respecta si vezi ca produsul ala se strica a 3-a oara de bun simt mi se pare sa-l inlocuiesti..sau speri ca iese din garantie si daca se strica ghinion...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Lorikay spune:

In mod normal garantia ar trebui sa se prelungeasca dupa fiecare reparatie (cel putin asa stiu eu).

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alecsia spune:

Am multe produse Philips si sunt foarte ok. Poate ai avut ghinion.


"Deschide cartea ca sa īnveti ce au gāndit altii; īnchide cartea ca sa gandesti tu īnsuti ... "

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Androix spune:

Citat:
citat din mesajul lui glimmer

Totusi, indiferent unde e fabricat produsul, firma, daca tine la "blazon", ar trebui sa asigure calitatea, nu?


Exact, si chiar tine. Sunt mii de marci care produc in china dar nu fac rabat la calitate.

Si fierul meu tot philips, in afara ca imi creste brandul mana adik, de la el ca mare nu am ce sa-i reprosez, cred ca are vreo 4 ani deja.

www.obiectiverealiste.blogspot.com" target="_blank">Obiective Realiste
Androix Bijoux

Niste copii si toti copiii!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns glimmer spune:

Si eu am electrocasnice philips si n-am avut probleme cu ele. Dar, chiar si firmele astea cu renume se intampla sa mai dea rebuturi. Si atunci, sapa de ele cum si pe unde pot, intr-un fel care sa le aduca prejudicii de imagine minime. Eu personal cunosc cazul unui lot de calculatoare IBM, de exemplu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns jenn spune:

Eu cred ca si magazinul e de vina,ei gestioneaza reclamatiile,nu?La opc ai prezentat situatia?

Mergi la inceput