oreion?

oreion? | Autor: Tisina

Link direct la acest mesaj

Buna seara!
Am o intrebare urgenta: Baiatul meu (8 ani) imi spunea azi pe la pranz ca il doare sub maxilar. Nu se plangea prea tare, asa ca l-am lasat in pace, dupa ce l-am pipait si intr-un singur punct nu ma lasa sa il ating (cam la jumatatea distantei dintre barbie si coltul maxilarului. Acum, pe seara, a facut febra (38,3) iar durerea de sub maxilar cica e mai puternica, insa suportabila (asa a descris-o el). I-am dat nurofen iar febra a inceput sa ii scada (acum are doar 37,8). As banui un oreion (banuiesc eu de una singura, ca pedatra e in concediu), insa ce nu imi e clar este ca a inceput sa se vaite ca il doare la subtioara, spre fata. Nu sunt medic, dar stiu ca sunt si pe acolo niste ganglioni care ar putea sa doara, si ma intreb daca acestia ar avea legatura cu oreionul. Sau o fi altceva? Stiu ca un medic se va pronunta cu exactitate, insa pana ajungem acolo, aveti ceva idei si sfaturi?
Multumesc anticipat!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Bee spune:

Amigdalita? Te-ai uitat in gatul lui? Ai mei au niste galme sub maxilar cand au amigdalele inflamate.....Si-s si dureroase, evident.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns sorana spune:

Ii simti coltul maxilarului cu mana cand duci degetul de la barbie spre ureche?
Daca da, nu e oreion.
Nu stiu ce altceva ar putea avea, dar am invatat "pipaitul" fetei cand a fost fi-mea suspecta de oreion.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Tisina spune: