Piatra Neamt, Perla Moldovei (88)

Raspunsuri - Pagina 12

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns LoraG76 spune:

'Neata!
Poftiti la o ciocolata calda, ca eu asta beau - cafeaua am terminat-o pe la 6.30.

Ramona, bine ai venit la noi! Eu am nascut al doilea copil asta toamna cu dr. Ionescu. Merg la ea de 12 ani si sunt f. multumita, mai ales de cum a decurs nasterea si tot ceea ce a facut, cum m-a tratat, etc.etc. Eu chiar ti-o recomand si, ca o parere personala - mie mi se pare ca e un f. bun si experimentat ecografist, cel putin pt. nivelul la care sunt medicii la noi in oras. Oricum, tu decizi, fiecare gaseste medicul care i se potriveste. O sarcina cat mai usoara iti doresc!

Diana, recunosc ca n-as refuza un ouzo, dar nici de la o bere nu ma "dau inapoi". Cand vii?

O zi buna la toata lumea!

Lora, mami de Iustina (31.10.2004) si Adelina (02.09.2010)

Carti personalizate - www.carteacopilariei.ro/" target="_blank">Cartea copilariei
Lucrusoare la bazar umanitar

(Niciodata sa nu spui niciodata!)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns allexa06 spune:

Buna dimineata!
O ciocolata calda imi surade si mie.
Laura-vazut poze-placut.Copii frumosi ,locuri frumoase,ma bucur ca ati avut un concediu frumos.Drum bun ( am inteles ca mergeti la tara) si wk placut cu cortul

http://community.webshots.com/user/allexa06

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ramona1279 spune:

Citat:
citat din mesajul lui LoraG76

Ramona, bine ai venit la noi! Eu am nascut al doilea copil asta toamna cu dr. Ionescu. Merg la ea de 12 ani si sunt f. multumita, mai ales de cum a decurs nasterea si tot ceea ce a facut, cum m-a tratat, etc.etc. Eu chiar ti-o recomand si, ca o parere personala - mie mi se pare ca e un f. bun si experimentat ecografist, cel putin pt. nivelul la care sunt medicii la noi in oras. Oricum, tu decizi, fiecare gaseste medicul care i se potriveste. O sarcina cat mai usoara iti doresc!