Carucior copii

Carucior copii | Autor: crissteo

Link direct la acest mesaj

Buna ziua. Am cumparat in urma cu cateva luni un carucior cu maner reversibil de la mareata firma de produse pentru copii Miniblu, marca proprie e si caruciorul. PROST, FOARTE PROST caruciorul. Sunt la al doilea copil asa ca pot face comparatie. Prima data am avut Graco, incomparabil mai bun, dar deh, am vrut si eu sa-mi vad copilul si sa aiba carutul maner revesibil . Copilul are 6 luni, deci va puteti da seama ca nu am apucat sa-l folosim cine stie cat. Acum cateva zile s-a rupt o lamela care sustine copertina. Azi cand sa urc pe trotuar, am ramas cu carutul pe trecerea de pietoni.Unul din bratele laterale s-a rupt. Am sunat la firma si mi-au spus ca, pentru ca este in garantie si daca nu e vina noastra il repara- dureaza cam 2 saptamani. Mi se pare foarte mare termenul, nu concep sa nu-mi scot copilul 2 saptamani din casa. In garantie scrie ca perioada de reparare se face fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator. I-am citit domnului cu care am vorbit din certificatul de garantie sil-am intrebat cum asigura ei asta, ca pentru mine faptul ca nu pot plimba copilul e un inconvenient major si l-am intrebat daca firma s-a gandit la acest aspect sa-l acopere, sa puna la dispozitie alt carut, sa grabeasca reparatia. Si i s-a parut foarte amuzant. Mi-a raspuns- Haideti doamna! Ati trecut prin experiente similare? Oare vreau prea mult, sa respecte conditiile din garantie? Multumesc.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mcoca spune:

Imi pare rau penru problema ta. Nu mi se pare ca ceri prea mult, adica respectarea conditiilor din garantie.

Ca o paranteza, Miniblu nu e nu stiu ce firma. Ei nu sunt firma de carucioare, ca Graco de ex. Sunt firma de carucioare ca si Carrefour, Auchan etc ....


Vicky si Printzesone


Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amalisimona spune:

Imi pare rau pentru tine si sper sa se rezolve problema ta cat mai repede. 2 saptamani mi se par si mie mult si nu cred ca esti absurda daca ceri rezolvare urgenta. Desi am auzit de Miniblu, nu cunosc marca, nu stiu cat de scumpe/calitative sunt produsele lor in general. Am cautat site-ul lor si am numarat 18 magazine, dar sa nu uitam totusi ca traim in Romania si chiar daca acesti comercianti si-ar permite fara probleme sa ofere solutii de back-up pentru astfel de cazuri pana la rezolvarea defectiunii pe garantie, ne lovim de lipsa de respect si interes fata de cumparator, gratinata cu o nesimtire crasa (vezi acel "Haideti doamna!!!).

Ganditi-va cat de putin ar insemna pentru ei (18 magazine!!!) sa ofere un carut “de imprumut”, pe care sa-l tina special pentru astfel de cazuri, pornind de la premisa ca nu au multe reveniri ale clientilor cu probleme de garantie si ca daca totusi exista mai multe, nu se suprapun ca perioada. Ar fi un cost simbolic pentru ei, dar care ar conta foarte mult pentru un client (necajit ca i s-a stricat produsul aflat inca in garantie). Nu ar fi fost mai bine pentru Miniblu sa fie laudat aici pentru modul exemplar in care isi trateaza clientii? Sunt convinsa ca ai fi postat aici si de bine, daca ar fi fost cazul. Dar de ce vorbesc eu de lucruri sfinte, cand la noi nici macar dealerii de masini nu-ti dau autovehicul la schimb, pe perioada reparatiei, asa cum se intampla in tarile mai civilizate.

Eu am avut un carut Baby Care care avea si scoica, dar nu avea manerul reversibil. Nici nu stiam in 2004 ca exista carucioare cu astfel de maner, ulterior am aflat, si iti dai seama ca dintr-o data imi lipsea manerul reversibil!!! Asta nu m-a impiedicat sa ma bucur de "jaful" meu care si-a facut treaba si la al doilea bebe, chiar daca scartia putin cand coboram si urcam trotuarul. Stiu ca o sa sune si mai ciudat daca o sa va spun ca nu am aruncat carutul respectiv, ci l-am daruit unui alt bebe, asta in conditiile in care nu era un produs de marca de la care sa ai pretentia sa te tina 3 generatii. Am dat pe el cam 25-30% din cat costa atunci combina Chicco Trio la care puteam doar sa visez. Cred ca tine si de noroc.

Mult succes .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns calipso_zeus spune:

Sunt nesimtiti cat casa.Eu am patit-o cu un carucior sport Douceur,luat direct de la depozit din Constanta.Primul,luat din magazin a fost o reusita....un an am urcat dealuri si munti cu el in vcante,am carat copilul pe toate coclaurile,sau in parc etc,etc....Era mare solid larg...S-a stricat din cauza ca niste copii de 8 ani ai unor prieteni s-au urcat in el.Si era si landou si sport....of.aM cautat un al doilea si am zis sa-l iau sport..aici a inceput dezastrul...pe langa faptul ca era mult mai mic ca in descriere si ca fata nu incapea ca lumea in el,i-a cazut o roata dubla,s-a stricat piedica..e tip umbrela si a cedat,s-a inchis de veo doua ori cu fata in el...adica a inceput sa se plieze.Am turbat am sunat la firma si mi-au zis..."pai la cat a costat,ce pretentii aveti?Sigur nu l-ati folosit corect mi-a zis un pustan de vreo 25 de ani,care sigur stia mai bine decat mine la ce foloseste un carucior..

Asa ca profit de ocazie si va zic sa nu cumparati carucior de la Douceur pana nu-l manevrati cu propriile maini.Sunt multe tzepe si oameni nesimtiti.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissteo spune:

A, si inca ceva daca tot m-am suparat! Prima data cand am scos bebele la plimbare, eu cu fixu sa fie bebe cu fata la mine,asez copilu cum vreau eu si surpriza, bebe statea foarte bine, dar eu nu puteam sa imping carutul pentru ca puneam pasul exact in roti.A incercat si sotu si bunica, am zis ca poate iti trebuie calcatura speciala sa poti manevra asa ceva- glumesc. Deci nu merge manevrat cu copilul cu fata la parinte decat daca stai in lateralul caruciorului, ceea ce e imposibil pe perioade lungi. Spun si eu acum, ca atunci cand l-am cumparat nu m-am gandit sa-l probez si asa, am vrut unul mai usor sa-l cobor pe scari de la et 4 si reversibil. Am vrut sa mergem atunci cu el inapoi sa semnalam ca numai reversibil nu e, dar au inceput copiii bolile si am stat mai mult in casa. Pacat, stiu ca nu e firma specializata pe carucioare, dar la cata reclama isi fac si la magazinele care impanzesc mallurile, nu m-am asteptat chiar atat de prost sa fie.Si personalul neprofesionist, sau cel putin asa am avut noi norocul. Cand am cautat balansoar pentru bebe, am vrut cu trepte, sa se lase spatarul si am iscat o adevarata cearta intre angajati. Una din tipe ne-a recomandat ceva, a venit alta si ne-a spus exact contrariul si au inceput sa se certe intre ele. A venit sefa de magazin care le certa pe amandoua in fata noastra, urat. Eu una m-am lamurit, nu mai vreau aceasta firma. Mai am acum de rezolvat cu caruciorul, ca parca vad ca ne cumparam altul. Ca la noi e posibil.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns oana_lex82 spune:

Am carut de la Primii pasi, am dat 500 lei acum 9 luni, e cu maner reversibil, incapator, materialul din care e facut e ff gros si impermeabil..sunt ff multumita de el!Singurul inconvenient e ca e greu..are 12 kg gol

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Fomalhauti spune:

Povestea ta m-a umplut de nervi; sunt dupa o saptamana in care am avut masina de spalat stricata si m-am luptat cu firma de service (vechimea masinii fiind de 10 luni; Indesit). Am dat numeroase telefoane. Am discutat, printre altii, cu un tip de la "protectia consumatorului", tipul mi-a spus sa fac reclamatie, m-a asigurat ca "se rezolva", dar tot punand intrebari mi-am dat seama ca in cazul in care firma de service persista in rea-vointa, nu am alta cale decat justitia. Adica justitia romana.....(Acum sper ca s-a rezolvat problema. Sper...)

Sigur ca sfatul meu teoretic este "nu te lasa".

In practica eu m-as simti invinsa de sistem si mi-as cumpara alt carucior. Din descrierea pe care o faci este vorba despre un carucior prost care probabil se va strica in alta parte dupa ce se va repara. Copilul avand 6 luni vei mai avea nevoie de carucior. Ti-as recomanda MacLaren, exista in mai multe variante. Nu are maner reversibil dar este un carucior care rezista in conditiile din Romania - borduri, gropi in asfalt, scari la magazine....Eu azi am pus in plasa de sub carut 8 kg (in instructiuni scrie "maxim 2) si am vazut mai demult o mamica stand pe un carucior MacLaren. Nu arata chiar ca mine, dar oricum avea peste 50 kg...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SSerafiotti spune:

Salut Crissteo,

Este firesc sa te revolte atitudinea reprezentantilor firmei Miniblu.

Sunt obligati sa procure un carucior in care tu sa iti poti plimba copilasul in perioada reparatiei.

Mai mult, odata ce modelul respectiv a fost cumparat pentru caracteristica ''maner reversibil'' care de fapt nu exista (trebuie sa stai sui si stramba nu-stiu-cum ca sa iti poti plimba copilul in maniera dorita) trebuie sa ti se ramburseze costul carutului, iar ei sa isi ia javra de produs si sa se spele cu ea pe cap.

Atat tu, cat si alta mamica (cea cu produsul Baby Care) va scuzati ca a fost un carucior ieftin, ca oricum nu aveati mari asteptari de la el etc. Nu conteaza!!! L-ati cumparat pe post de carut? Arata ca un carut, v-a fost vandut in calitate de carut?! Atunci sa faca bine sa slujeasca exact ca orice alt carut! Diferenta dintre un carut scump, de firma si unul ieftin de no name trebuie sa fie doar una de la optim la foarte bun. E inacceptabil sa ti se inchida carutul cu copilul in el sau mai stiu eu ce!

Ce poti tu face:

reclama-l pe domnul acela care cu atata sensibilitate ti-a raspuns "Haideti Doamna!". Reprezentantii firmelor sunt obligati sa se prezinte. Odata ce ai numele lui si adresezi reclamatia unui superior, nu te opri. Spune-le ca vei raporta aceasta situatie pe forumurile de specialitate (ale mamicilor, forumuri unde se dau rating-uri diverselor produse, forumuri sociale, etc.)

Da copy-paste postarii tale si adaug-o pe toate forumurile posibile, dupa care trimite link-uri firmei Miniblu. E foarte important, in calitatea ta de consumator pacalit si nemultumit, sa incluzi numele firmei la subiect, in asa fel incat cuiva care da o cautare google "Miniblu" sa ii apara si subiectul tau, de genul: "Miniblu vinde carucioare periculoase si execrabile!" Daca te marginesti la a scrie "Carut prost" la subiect minunata firma se va culca pe o ureche si iti va multumi in gand- in fond pana deschide cititorul, pana intelege de la ce firma era produsul, despre ce situatie este vorba...

Nu in ultima instanta, incearca sa raportezi situatia la radio si TV. De ce ar trebui sa platim o taxa ca sa ascultam de la ce firma e hainuta fetei lui Moni si Iri si ce manelist s-a mai combinat cu care starleta porno si nu putem in schimb auzi ce produse ne fac viata amara si ne pun in pericol copiii, mai ales cand e vorba de produse autohtone?

Suna la revistele care au ca tema bebelusul (Mami, Ioana Baby si care or mai fi, s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie), impartaseste-le problema ta si cere-le ajutorul in testarea produselor Miniblu. Daca sunt draguti ar putea chiar interveni la firma pentru tine.

Nu in ultimul rand, suna la Protectia Consumatorului.

Succes!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns amalisimona spune:

Cred ca eu sunt cea cu Baby Care, numai ca eu nu scuzam carutul meu ca ar fi fost prost din cauza ca m-a costat putin. Dimpotriva, l-am laudat. Am scris ca si-a facut treaba cu varf si indesat pentru 3 generatii de bebei si ziceam ca poate uneori tine mult si de noroc.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns SSerafiotti spune:

Citat:
citat din mesajul lui amalisimona

Cred ca eu sunt cea cu Baby Care, numai ca eu nu scuzam carutul meu ca ar fi fost prost din cauza ca m-a costat putin. Dimpotriva, l-am laudat. Am scris ca si-a facut treaba cu varf si indesat pentru 3 generatii de bebei si ziceam ca poate uneori tine mult si de noroc.

Simona, Sorina (12 Noiembrie 2004) si Irina (5 Mai 2006)
FOTOGRAFII
BLOG


Amalisimona,

Scuze, te-am parafrazat gresit, iti multumesc pentru observatii!

Tocmai asta incercam sa transmit, ideea ca trebuie sa se invete consumatorul roman sa pretinda calitate si atunci cand alege produsele unei marci ieftine.

Personajele din spatele pietei de desfacere romanesti profita de incapatanarea publicului de a echivala scumpetea cu calitatea inalta si un pret mic cu o calitate proasta. Vezi ca dovada raspunsul dat unei mamici care incerca sa obtina o despagubire dupa ce i se stricase caruciorul, "Pai la pretul asta, la ce va asteptati?!"

In realitate, in vreme ce cu siguranta o pereche de sosete scumpute vor fi mai calitative decat ultimele jafuri chinezesti de la piata, produsele facute sa fie durabile (carucioare, paturi, aparate electrocasnice etc.) trebuie sa isi faca treaba in mod asemanator indiferent de costul lor. Diferenta de pret nu trebuie sa reflecte mai buna functionalitate, ci alte considerente precum designul, functii in plus, manopera, detalii deosebite. In orice caz, rabatul de la calitate, rezistenta si siguranta nu trebuie acceptat!

Bravo tie ca ai stiut sa alegi un carut ieftin care ti-a servit in acelasi fel in care ar fi facut-o unul scump, si de care acum se bucura al 3-lea bebe la rand!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns crissteo spune:

Multumesc foarte mult pentru feedback. Conteaza sa stiu ca aceasta e gandirea unui client care sa vrea sa fie respectat asa cum este firesc.
Am trimis un mail firmei Miniblu in cursul zilei de vineri in care sesizam ce s-a intamplat. Duminica seara, dupa aceste zile cand nu am avut carucior si am transportat copilul in brate pe unde am avut de mers: sambata la nasi, a fost ziua lui, a implinit 6 luni, duminica la biserica si la cumparaturi, luni la karate unde merge baietelul cel mare-am trimis alt mail in care le-am spus ca eu nu vreau sa mai colaborez cu ei date fiind cele intamplate, neplacerile provocate si maniera de a remedia situatia si solicit sa-mi ramburseze costul carutului, pentru ca eu nu am de gand sa-l iau de la ei de la reparat si sa ma trezesc ca raman iar pe trecerea de pietoni si nu mai pot sa clintesc carutul cu copilul in el sau in cine stie ce alte circumstante periculoase. Dupa ce am auzit masinile vajaind si eu ma chinuiam sa duc carutul in brate sa termin de traversat trecerea, chiar imi este frica.
Vreti sa stiti ce mi-au raspuns?
Stimata doamna,
Va informez ca am inregistrat reclamatia Dvs, o vom analiza si va vom raspunde in termenul legal, multumesc

Este incredibil!

Mergi la inceput