Michelle-usa, am vrut sa iti spun mersi pt metoda descrisa de tine, cea cu degetele Da, e bine ca se tine cont de nivelul de evolutie a fiecarui copil. ar fi pacat ca, copiii buni sa nu se dezvolte din cauza ca se plictisesc la scoala. Deja baiatul mi-a spus ca nu-i place tema de casa pe care o primeste, ca nu invata nimic de acolo. Ii pune sa coloreze cifre si chestii din astea....sincer si pe mine m-ar plictisi chestiile astea. Nu am avut tangente cu creativitatea de acest gen, mi-a placut mai mult sa ma 'joc' cu rationamentul mintii. Vad ca si baiatului meu ii place.
Ieri, cand ne-am jucat cu testele puse de 3x3 am crezut ca lesin cand am vazut ca baiatul meu incepe sa numere obiectele din 'picture' cu degetul Am inteles acum ce inseamna sa lasi sa stagneze un copil, pur si simplu involueaza. El la 5 ani putea dintr-o privire sa 'citeasca' 7 sau 8 obiecte dintr-o imagine fara sa numere sau sa gandeasca. Acum, a trebuit sa il introduc iarasi in materie ca sa isi revina.....asa ca am hotarat sa lucrez cu el indiferent daca la scoala se face altceva. Vreau sa ii valorific limitele, adica sa si le cunoasca si el.
Viviana,mersi si tie pt metoda. Inca nu o aplicam, dar ne va fi de folos in viitor