RCS-RDS, cum sunt?
Raspunsuri - Pagina 3
carmaw spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Christel Pana la urma par sa fie mai flexibili, in sensul ca daca initial ma invitau pe mine sa platesc datoriile fostei chiriase, iar eu am fost ferma pe pozitie si nu le-am cedatintr-un final le-am zis ca daca nu-mi fac contract nou plec de la ei, acum mi-au acceptat ca noul chirias sa-si faca contract nou si mi-au zis ca o cauta ei pe individa sa-si recupereze paguba, deci se poate si asa, cum mi se pare defapt si corect. |
bravo! ai reusit!
si pe mine ma tot bate un gind sa trec la ei mai ales ca mi place chestia aia cu tel mobil dar am o problema
au ca su UPC international fix una ora pt 5 lei??
kigallu spune:
Cei de la RDS nu par sa aiba o politica clara. Am discutat cu 4 agenti si am primit 4 pareri diferite.
Cum a inceput totul? Am achizitionat un imobil de la rudele unui batran. Cablu tv RDs pe numele batranului. Mostenitorii au plecat din tara, mi-au lasat bani sa platesc pe 3 luni cat a durat procesul succesiune/vanzare. Partea dificila a fost aceea de a tranfera contractul pe numele meu. Certificatul de deces nu il am pentru nu sunt ruda cu decedatul, dar am actele care fac dovada succesiunii, cumpararii etc.
4 opinii diferite, in cele din urma am transferat contractul pe numele meu, am facut un upgrade la pachet, am net, DAR.....cablul TV fizic nu este instalat, nu exista decat pe factura! Si RDS nu vrea sa trimita o echipa, desi din hartia de instalare rezulta ca a fost instalat cablul de internet, dar nu si cablu TV.
Nimeni de la RDS nu vrea sa inteleaga nimic, am constatat ca cei de la call center fac pierdute tichetele!!! (de altfel, practica comuna,bazata pe principiul nimic nu s-a intamplat/sesizat);, desi a intrat in vigoare noul contract proprietar apare tot 'mortul'. Si eu platesc ceva ce nu exista.
Pentru a rezilia le datorez tot eu factura la zi plus taxa instalare internet 50 Ron, taxa activare internet 50 Ron si....50 ron taxa instalare cablu tv. Am intrebat si eu fatuca de la call center: ok, sa presupunem ca acel cablul exista de pe vremea fostului proprietar, de ce sa mai platesc eu instalarea??? Citez: 'Nu va pot raspunde la aceasta intrebare'.....si cam asta a repetat timp de o ora la toate intrebarile mele.
Un mare BS.
UPC si Romtelecom mi se par mai scumpi, dar si maine mai este o zi si asa imi place mie sa imi fac prieteni pe la call centers!!! hehehe Aviz amatorilor!
absoluta spune:
Nu isi apreciaza clientii !!!! Decat sa sun la ei la relatii clienti mai bine ma duc in padure si urlu....
Iael spune:
Noi suntem abonati de curand si nu suntem deloc multumiti de ei.
Degeaba am sesizat ca nu avem nici pe departe viteza pe care o platim , raspunsul este mereu acelasi :viteza maxima nu este garanta . Dar in fapt nu exista nici viteza minima garantata .
Desi atunci cand te abonezi sunt prezentate diverse preturi pt abonament si bineinteles sunt diferente de viteza.
Vrem sa reziliem contractul.
calipso_zeus spune:
La mine viteza la internet si cablul tv sunt ok.PARTEA PROASTA E CA AU PE POST DE INFORMATICIENI baieti de cartier care mai stiu sa butoneze un calculator si care dau sfaturi de genul"reinstalati windowsul' la orice mica problema,.Din fericire eu stiu sa ma descurc cu un calculator asa ca nu-i bag in seama.,Da la servicii sunt cam varza dar nu e vina lor...sunt dusi si sistemul e o varza mare.
Littlelight spune:
Eu am avut in Bucuresti si sunt foarte multumita. Mi-au raspuns intotdeauna prompt la rarele probleme pe care le-am avut, au venit chiar inaintea orei stabilite.
Acum m-am mutat tot la ei imediat ce-a fost posibil si n-am probleme. Am internet, cablu TV telefonie fixa si mobila, net mobil si platesc 70 lei pachetul (+ depasirile la convorbiri)
Singura chestie care ma enerveaza este ca nu mi-au dat telefon mobil, asa cum a fost oferta initiala (in orasul nostru s-au adus foarte putine).
In concluzie ii recomand calduros.
PS. Nu am pe nimeni care sa lucreze la ei.
Atunci cand oamenii sunt liberi sa faca ce vor, de obicei se imita unii pe altii...