ne intoarcem in Romania sau nu?

Raspunsuri - Pagina 37

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Edip spune:

Citat:
citat din mesajul lui iulianm

Citat:
citat din mesajul lui Edip

Interesanta discutia despre asigurari.. Asigurarea de $1000 acopera si tratamente complicate de genul cancer, transplante etc? Cat costa o asigurare pentru un pensionar care sa includa si medicamente, si tratamente complicate?

Iar v-ati intors la asigurarea de $1000?

Edip, am mai scris cu citeva pagini in urma, depinde de plan. Asigurarea mea, de ex, nu are restrictii legate de precondition. Acopera tratamente complicate, exista un anumit procent platit de asigurat.

La pensionari e diferita treaba, pt ca ei intra sub Medicaid si Medicare. Unii incheie asigurari suplimentare, depinde de ce au nevoie. Ca pret, nu stiu sa-ti spun exact de Medicaid si Medicare, decit ca sunt joase, Medicaid-ul in special. Cind am cautat asigurare pt mama, am gasit pe site-ul de la BCBS (care-s foarte mari aici in US) optiune pt cei peste 65 de ani, $680/luna. Insa, cind i-am sunat, mi-au explicat ca de fapt e vorba de cei care le-au fost clienti inainte de a implini cei 65 de ani.

"Double, double, toil and trouble; fire, burn; and caldron, bubble."

mersi iulianm! chiar ma interesa si nu vroiam sa fac comparatii aici. stii cum e pe la canadieni.. o pensie prin sud nu e exclusa si de ai am intrebat:)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kariguld spune:

Citat:
citat din mesajul lui a_alinta

ca cei din strainatate care au plecat acum trei, patru ani; odata intorsi vor gasi o alta fata a Romaniei.

care fata? eu m-am intors dupa 5 ani si am gasit aceeasi fata, si cand spun asta nu ma refer la cladiri , numai ca mi s-a parut mult mai urata decat acum 5 ani, normal, ca vroiam sa vad un progres, nu o stationare.

alina

alinta, aia nu-i de la mine citire, am auzit-o aseara la teve spunea un nene parlamentar roman. cred ca se referea la mai rau.....

Bazar general pe DC