unde reclam?
sambata am fost cu copiii la strandul din oras.cand sa cumpar bilete,surpriza,mi s a perceput taxa pentru ambii copii,exact cat ar fi costat biletul pentru un adult- 15 ron biletul de persoana,deci am platit 60ron in total].mi s a parut ciudat,mai ales ca cel mic are 2 ani,dar cand am cerut explicatii mi s a spus ca e strand privat si patronul decide.
ma rog,am intrat,am vrut sa ''ancoram''umbrela undeva,dar n aveam unde,pentru ca era numai ciment,iar umbrele de inchiriat nu aveau.
am vorbit cu administratorul strandului,i am spus ca nu mi se pare normal ,daca tot percepe taxa si pentru copii,sa nu li se ofere un minimum de confort si l am avertizat ca il voi reclama la protectia consumatorului.mi a servit aceeasi poveste,cum ca e proprietate privata si nu ma obliga ei sa stau[dar nici banii nu au vrut sa mi i restituie ca sa pot pleca acasa].pana la urma,asa,in scarba,mi a a dus o umbrela,de parca mi ar fi facut cel mai mare favor,spunandu mi ca ''nu e obligat sa mi dea umbrela,dar ii e mila de copilasi''
la strand,na,orasul mic,toata lumea se cunoaste cu toata lumea,asa ca am intrebat cateva mamici pe care le cunosteam ,care aveau copii de o seama cu cel mic al meu,daca au platit si pentru copii si multe au raspuns ca ''nu''.
au fost chiar si 2 mamici cu copii mai mari decat copilul meu cel mare[care are 5 ani si jumatate],carora nu li s a perceput taxa pentru copii.
m am revoltat si m am dus la administrator,cerand sa vb cu patronul,dar nu era acolo.l am intrebat de ce face discriminari,de ce unora le ia bani si altora nu,initial a negat,dar pus in fata faptului implinit,mi a raspuns arogant ca ,of course,''aici e proprietate privata si face ce vrea,cere bani cui vrea''.
i am tinut un discurs din ala moralizator si,in final,mi a dat 15 roni inapoi.
azi am fost la protectia consumatorului sa l reclam,dar mi s a spus ca nu pot demonstra acuzatia,asa ca n au ce sa le faca.
ce pot face in cazul asta?
Raspunsuri
Burtocika spune:
Ia incearca tu sa-l reclami la Administratia Financiara pentru evaziune fiscala ! Nu stiu exact ce demersuri trebuie sa faci, dar poate si la OPC daca spui ca nu ti-au eliberat bon fiscal se sesizeaza ... Ca presupun ca nu ai vazut vreo urma de bon / chitanta ... La cat e de goala visteria statului, cred ca abia asteapta sa se duca intr-un control si sa dea niste amenzi.
monalac spune:
Burtocika,mi au dat bilete,dat altora nu le au dat[de ex ,celor 2 mamici carora nu le au perceput taxa pt copii.adica nu le au dat bilete nici mamicilor,desi acestea platisera pt ele].
adra_bell spune:
La OPC. eu am reclamat info-groupul si culmea, s-a rezolvat, desi nu ma asteptam.
Eu la strandul ala nu calc, acum doi ani am fost pana acolo sa vedem ce si cum si la bazine plateai X lei, desi nu era apa:O, iar la piscina plateai X lei plus inca ceva pe deasupra. Cum adica sa platesti la strand daca nu au apa in bazine?
adra_bell si Eva-Elena (14 nov 2007)
about Eva
secolul XX la subiectiv
Inseamna si asta ceva dar nimeni nu intelege ce
monalac spune:
ANDRA,azi am fost la O.P.C.[cel de langa magazinul portocaliu] si o cucoana de acolo,cu un aer de superioritate,mi a spus ca n are ea cum sa se duca sa faca ancheta sa vada ca unii platesc si altii nu.
acum nu mai sunt piscine ci doar cele 2 bazine,iar apa era in ambele.
Fomalhauti spune:
Of, tara asta....
Nu stiu unde vom ajunge. Nu cred ca se va dezvolta vreodata turismul romanesc. Fiindca patronii romani si angajatii lor nu pot pricepe...Nu pot intelege cum se face o afacere. Parca ar dori sa dai banii si sa pleci, sa nu mai beneficiezi de niciun serviciu...Nu pricep ca nu vei pleca si, cand totusi vei pleca, nu vei mai reveni si ei vor da faliment...Sau nu vor da faliment, dar nu le va merge bine si apoi vor mari preturile si vor dori sa beneficiezi tu, clientul, de cat mai putin....
Uite, ma descarc si eu fiindca am trecut azi prin acelasi tip de situatie. Am platit un serviciu de doi bani. Nu ma mai duc, ei vor avea mai putini clienti, vor mari preturile...Culmea e ca inteleg sa-si faca reclama (destul de costisitoare dupa parerea mea). Nu isi dau seama ca cea mai buna reclama sunt clientii multumiti...Offf.
La subiect: daca vrei sa lupti cu sistemul, se poate (eu una m-am saturat). In primul rand trebuie sa faci o reclamatie SCRISA si INREGISTRATA la OPC. Nu are voie sa nu ti-o primeasca si trebuie sa-ti dea un raspuns. Daca nu vrea sa ti-o primeasca, poti ameninta cu presa. Oricum presa ar fi o optiune...In reclamatie arati ca la strandul respectiv nu exista preturi pentru copii si nu este afisata varsta de la care copiii platesc. Mai spui ca nu exista umbrele, nici posibilitatea de a folosi umbrela proprie si in acest fel iti este pusa in pericol sanatatea. Si mai spui ca obsevand acest lucru ai solicitat sa ti se restituie banii si ai fost refuzata. Si, asa, daca vrei sa fii rea, spui ca apa din bazine nu era curata, ca erau fire de par in apa.
Poti face reclamatia si la OPC local si la ANPC, pe net si le poti spune celor de la OPC local ca ai sesizat si ANPC (adica asociatia nationala....), asta s-ar putea sa-i mobilizeze.
petra spune:
Citat: |
citat din mesajul lui adra_bell La OPC. eu am reclamat info-groupul si culmea, s-a rezolvat, desi nu ma asteptam. Eu la strandul ala nu calc, acum doi ani am fost pana acolo sa vedem ce si cum si la bazine plateai X lei, desi nu era apa:O, iar la piscina plateai X lei plus inca ceva pe deasupra. Cum adica sa platesti la strand daca nu au apa in bazine? adra_bell si Eva-Elena (14 nov 2007) about Eva secolul XX la subiectiv Inseamna si asta ceva dar nimeni nu intelege ce |
Asta este chiar culmea culmilor ! Numai romanii pot face asa ceva !
Candy spune:
In locul tau, as sesiza presa locala, ziarele si televiziunea locala, ptr. radiouri nu prea e de interes stirea.
God, if I can't have what I want, let me want what I have.
iulix spune:
Cred ca cei de la OPC ar trebui sa se ocupe de aceasta situatie. Daca nu incearca si la Protectia Consumatorului.
claujro spune:
Citat: |
citat din mesajul lui iulix Cred ca cei de la OPC ar trebui sa se ocupe de aceasta situatie. Daca nu incearca si la Protectia Consumatorului. |
OPC = Oficiul pt Protectia Consumatorului
diuna spune:
Reclama la OPC pe numarul acela national, 0800...., il gasesti afisat pe site, undeva...Eu am avut probleme aproape de nerezolvat, avocatul imi spusese ca deschid actiune degeaba, cei de la OPC Bv. erau mana in mana cu patronul reclamat. Am fost sceptica atunci cand am lasat reclamatia inregistrata la 0800..., nici macar nu vorbisem cu cineva, dar eram foc de disperata si suparata...M-au sunat de la Bucuresti peste vo doua saptamani si in cateva luni s-a rezolvat, mi-am primit toti banii inapoi...NU TE LASA, asta e foarte important! E o rusine ca se permite asa ceva!
Daca iubesti viata, si viata te va iubi pe tine. – Arthur Rubinstein