Tarife contabil
As vrea sa stiu si eu cat ia un contabil pentru o firma micuta, abia infiintata, fara salariati,platitoare de TVA, care in fiecare luna are o factura pentru marfa din import (in unele luni nici macar aceasta factura)si emite intre 40-70 facturi pe luna.
Va multumesc.
Cait
http://biomonde.ecosapiens.ro/
Raspunsuri
Rufus spune:
Depinde. Daca e in Bucuresti, mai mult ca in provincie.
Uzual (in Bucuresti) 100 euro, chiar si mai putin. Daca vrei o contabila anume, care mai este si foarte ocupata, iti cere mai mult.
Problema este ca, indiferent de numarul facturilor, munca contabilei este aproape tot aia ca la o firma mare
RUFUS, TORA si cele 3 minuni ale lorwww.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=80cd684043d64e6bf268f6&skin_id=701&utm_source=otm&utm_medium=email br / " target="_blank"> Surpriza 2008
cait spune:
Merci Rufus
Nu vreau o contabila naume ci doar una care nu ia scump pentru o asa mica activitate.Nu cred cc ca munca ei sau lui este acceasi ca la o firma mare.Deja daca nu ai salariati nu ai atatea declaratii de depus,achizionat marfa o fac o data la cateva luni deci nu sunt atatea facturi si altele.Oricum daca cineva cunoaste o/un contabil cu un tarif rezonabil sa-mi spuna.
Cait
http://biomonde.ecosapiens.ro/
_Ralu_ spune:
Cam 300 de lei.
Eu cam atat iau (nu locuiesc in buc, ci in IF)
*******************************************************
raluca mami fericita de alexia (07.09.2006)
mariana_flo spune:
"Cam 300 de lei.
Eu cam atat iau (nu locuiesc in buc, ci in IF)"
Si iti convine sa achiti tu softul contabil+rechizite+curent electric+uzura computer+ transport pentru declararii+.... destule altele din cei 300 lei? Unde mai pui si ca cea mai mica amenda este de 500 lei daca o platesti in 24 ore. Nu uita ca, asa cum a specificat CAIT o sa ai de-a face cu intracomunitare, care probabil stii ca au data de raportare anticipata fata de restul declaratiilor.
Daca cifra de afaceri este pana in 100.000 euro, consider ca 100 euro este o suma rezonabila. Nici mica nici mare. Cine tarifeaza mai putin, ori nu si-a facut calculul exact al costurilor, ori are mai multe firme in acelasi sector, si-atunci se mai echilibreaza nitel cheltuielile generale prin repartizarea globala.
_Ralu_ spune:
Am multe firme, majoitatea din if.
Toti clientii mei imi dau bani de transport (daca e cazul), consumabile....etc.
(oricum, eu nu m-am oferit ca si contabil pt cait, doar am raspuns la intrebare)
*******************************************************
raluca mami fericita de alexia (07.09.2006)
madau spune:
Eu platesc 250 ron contabilei mele
Madau si Alexia Miruna (15 dec 2005)
www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567493374/" target="_blank">poze pana la 1 an, www.flickr.com/photos/madau/collections/72157600567398541/" target="_blank">de la 1 la 2 ani, PARTY 3 ANISORI , de la 3 la 4 ani , Turcia 2009
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei, www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2
bijuterii noi la UNIQUE BIJOUX
Burtocika spune:
Citat: |
Si iti convine sa achiti tu softul contabil+rechizite+curent electric+uzura computer+ transport pentru declararii+.... destule altele din cei 300 lei? Unde mai pui si ca cea mai mica amenda este de 500 lei daca o platesti in 24 ore. Nu uita ca, asa cum a specificat CAIT o sa ai de-a face cu intracomunitare, care probabil stii ca au data de raportare anticipata fata de restul declaratiilor. Daca cifra de afaceri este pana in 100.000 euro, consider ca 100 euro este o suma rezonabila. Nici mica nici mare. Cine tarifeaza mai putin, ori nu si-a facut calculul exact al costurilor, ori are mai multe firme in acelasi sector, si-atunci se mai echilibreaza nitel cheltuielile generale prin repartizarea globala. http://family.webshots.com/photo/2131921170104344787BlsfCF |
Nu sunt contabila, dar sa-ti raspund din punctul de vedere al clientului:
- softul contabil: nu-l platesti numai pentru o firma, se presupune ca daca esti contabil de meserie, ai mai multe firme si iti amortizezi softul din mai multe parti (plus ca am inteles de la contabila mea ca sunt si softuri gratuite sau la care platesti doar o data, cand le cumperi)
- curent electric: majoritatea contabililor lucreaza de acasa, deci daca tii un bec aprins, n-o faci doar pentru firma X, ci pt tine
- uzura computer: acelasi comentariu ca pt curent electric
- rechizite : inseamna 10 pagini pe luna, nu mai mult; chiar atat de mult costa ?
Iar faza cu amenda n-o inteleg ... Adica tu iti faci "provizii" din banii clientului pentru amenzile posibile ? De ce sa iei amenda ? Asta presupune ca pornesti din start cu ideea ca n-o sa-ti respecti indatoririle de contabil si n-o sa depui actele la timp ... Sau la ce te referi, ca nu pricep ?
_Ralu_ spune:
Sa raspund din punctul meu de vedere:
-softul costa in jur de 90 de lei pe an. Daca ai macar 10 firme...e 9 lei de firma. Pe an. Impartit la 12 luni....0.75 lei pe luna pt o firma softul.
-rechizite: mie imi aduce fiecare client, prin rotatie cate un top de hartie, o cutie de dischete, plicuri, dosare, folii de protectie etc...eu predau la sf de luna dosarul cu toate cele aranjate frumos...deci tot pt ei le folosesc. Si mai sunt de trimis pe posta diverse (plicuri). Nu se consuma chiar 10 coli pe luna, ci ceva mai mult.
-energie elecrtica: La mine merge oricum non-stop computerul.
-amenzi: nu a fost cazul pana acum de amenzi din vina mea.
-transport:declaratiile le duc eu, sau am diverse conostinte (tot contabili) cu care impart drumurile, astfel mergem fiecare doar la o institutie si depunem pt toti. Daca e nevoie de drumuri suplimentare, de obicei solicit clientul respectiv (la care apare problema) sa mearga cu mine.
*******************************************************
raluca mami fericita de alexia (07.09.2006)
cait spune:
Rezonabil mi se par tarifele precizate pe aici adica 250 si 300ron, deja sincer ce depaseste 100 euro mi se pare mult pentru ce am descris eu.
E drept ca se lucreaza cu intracomunitare dar acestea sunt o data la 3 luni deci declaratia 300 parca nu se depune in fiecare luna.
Cait
http://biomonde.ecosapiens.ro/