Redoutistele fidele LR France (176)

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns yoyoyo spune:

nici eu nu am comandat tura asta LR, intr-adevar slabutza oferta
imi trebuie niste underwear pt ai mici ,body-uri, maieouri, ciorapi ,,,

imi face cu ochiul oferta de la Yves Rocher
ce ziceti?
http://www.yves-rocher.fr/control/ promotions


Yoyoyo 21 sapt si mami de fecior Tavi (18.05.07)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns vio_dia spune:

Am gasit cateva coduri care functioneaza, cu FDP 0, aici:
http://www.ma-reduc.com/reductions-pour-La-Redoute.php

Eu am folosit aseara 58858 si mi-a redus 20E din cos, la produse reduse deja.

PS. Cristina (inima), ai mail. Astept cuminte sa-mi raspunzi .

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaser spune:

salut!

nushu eu am luat o pijama si o pereche de sosete cu thomas...as mai fi vrut eu si blugi si o bluza cu thomas, dar nu le livrau in ro....
o sa mai fac in febr o comanda ptr ca vreau si carti.

eu am pb cu o comanda la 3suisses.fr...o am inregistrata in cont, dar nu e livrata si nici banii nu sunt trasi. ati patit-o?

am incercat sa comand pe brandalley si t-a-o si nu imi accepta cardul de ron.




Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns yoyoyo spune:

nimeni nimic, nici o comanda nika
io am prins curaj acu la sfarsitu soldurilor, asa ca am cam dat si io comenzi pe LR.fr si YVesrocher.fr io sper ca am facut "afacere" buna , imi place ca primesti multe de la YVES (cadou si gratuit) si e oferta super ok zic io am 24 articole cu 55 euroi :)


Yoyoyo 21 sapt si mami de fecior Tavi (18.05.07)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaser spune:

neata!

am rezolvat partial pb...am comandat direct la morgan.
3suisses sunt niste neseriosi...e prima si ultima data cand dau comanda la ei.
t-a-o nu mi-au mai trimis o rochita, dar nu m-a afectat asa tare.

azi dimineata am ridicat comanda din uk...trebuia sa ajunga sapt viitoare...sunt de calitate produsele si tot atat as fi dat si in ro pe ele...pacat ca nu livreaza orice in ro...pe mine m-au gasit clienta.

Pijamaluta lui cri(www.amazon.co.uk/Pyjamas-royal-blue-Animal-print/dp/B002TFUORS/ref=pd_sim_sbs1" target="_blank">aici) e din monton de foarte buna calitate, iar sosetele cu thomas au niste culori super si sunt de calitate.



Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miky81 spune:

buna seara, va rog sa ma lamuriti si pe mine cu o chestiune....

aseara am dat o comanda la Kiabi(Crisina sa traiasca) si azi am primit acest e-mail de la ei. Stiu ca a mai fost o discutie pe tema asta mai demult dar nu mai stiu exact ce trebuie sa fac. Asa, ca va rog, sa-mi dati o mana de ajutor.

"Madame , Monsieur ,

L'analyse de la transaction réalisée par FIA-NET sur votre commande n°6655251 nous oblige à vous
proposer les options suivantes afin que votre commande soit validée dans les plus brefs délais.
En effet, compte - tenu de la législation actuelle et afin de lutter contre la fraude à la carte bancaire, nous
avons installé le logiciel d'analyse des commandes FIA-NET. Ce logiciel est également destiné à vous
prémunir de toute usurpation d'identité et utilisation abusive de votre identité.

Ce mail n'annule en aucun cas votre commande mais vous demande de vous identifier sur le site de FIA-NET avant 6 jours.
Au delà de ce délai, nous ne pourrons garantir la disponibilité des articles que vous avez commandé et nous serons au regret d'annuler votre commande.

1ère possibilité : Authentification chez FIA-NET

Cette procédure est simple et gratuite.
Celle-ci repose sur votre inscription sur le site FIA-NET https://www.fia-net.com (se reporter à la
rubrique "FIA-NET vous vient en aide" que vous trouverez sur la partie supérieure droite de la page
d'accueil).
Après vous être enregistré, vous devez compléter un formulaire de dépôt de litige portant la mention :
"Mon problème concerne une commande 'bloquée' par le commerçant, du fait d'une analyse FIA-NET
négative sur ma transaction ".
Avec les renseignements que vous aurez fournis, un service dédié chez FIA-NET regardera le niveau
d'assurance défini pour votre transaction et vous indiquera alors la marche à suivre.

NB : en fonction du niveau d'assurance défini par le système d'analyse de commandes, vous serez peut-être amené à envoyer par courrier postal des documents à l'attention de FIA-NET.

Cet envoi de documents permettra la création d'une authentification forte qui vous permettra de vous
reconnaître lors de vos commandes ultérieures. Celles-ci bénéficieront alors systématiquement d'un
niveau d'assurance maximum sur tous les sites FIA-NET participant à ce système (soit plus de 700 à ce
jour). vos commandes seront ainsi validées systématiquement dans les plus brefs délais.

2ème possibilité : Règlement via un autre moyen de paiement

Conformément à la règlementation en vigueur, si vous ne souhaitez pas vous identifier auprès de
Fia-Net, vous pouvez opter pour un autre moyen de paiement que le paiement par carte bancaire.

Paiement par chèque :
Merci d'envoyer votre règlement accompagné de votre bon de commande à :
KIABI.COM
B.P 68
59510 HEM
Paiement par virement :
Banque Agence Numéro de compte Clé
30003 01100 00020412855 93
IDENTIFICATION INTERNATIONNAL
IBAN : FR76 30003 01100 00020412855 93
BIC-ADRESSE SWIFT : SOGEFRPP
Société Générale de LILLE

Dans tous les cas, et pour plus de renseignements, n'hésitez pas à vous rendre sur le site de notre
partenaire : https//www.fia-net.com

Nous vous remercions une nouvelle fois de votre confiance et restons désormais dans l'attente de votre
choix.

Claire Dubois
Responsable relation clients Kiabi.com"

Va multumesc!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ingeras2 spune:

miky,nu prea ai ce sa faci ca nu ai ce iti cer ei sau poti plati cu cec(nu stiu dc e posibil cu bancile noastre fara mare bataie de cap).Eu m-am angrenat in tot procesul cu fia-net,dar neavand de unde sa le trimit copie dupa act de identitate la adresa de fr.,mi-au anulat comanda.Cineva de pe aici spunea ca nu a trimis ceea ce cer ei si a avut norocul sa-i trimita comanda totusi.Am facut saptamana trecuta o comanda la generation shopping si mi-au cerut la fel.Tot mai multe site-uri au inceput sa ceara un act de identificare datorita infractiunilor cu carduri.Eu zic sa nu te grabesti,sa-i lasi pe ei sa faca prima miscare,iar tu sa urmaresti banii in banca.Ei acum au suma rezervata,dc in trei zile nu se hotarasc atunci sa iei o decizie.Cu fia-net oricum nu faci nimic.Succes.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mihaser spune:

Sotul meu scaneaza cartea de identitate si o trimite pe net!
Poate asa merge.
Plata cu cec dureaza si se percepe comision...care s-ar putea sa fie mare.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miky81 spune:

Va multumesc frumos pentru sfaturi. Mi-au raspuns la e-mail si imi cer ori o copie dupa caretea de identitate ori sa platesc prin cec sau virament bancar. O sa incerc sa le trimi o copie dupa cartea de identitate, sa vedem, daca va merge asa!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Al_Ma spune:

Salut! Am patit-o si eu cu Kiabi, am dat 3 comenzi distincte in decembrie, una dupa alta (ca era o promotie cu al doilea produs la 50%) si doua au trecut fara probleme, iar pentru a treia mi-au trimis treaba cu Fia-net care mi-a cerut releve dídentite bancaire. I-am intrebat ce-i aia, mi-au zis ca banca mea ar trebui sa stie, nu am avut chef sa ma duc la banca (probabil e documentul pe care ti-l da banca atunci cand iti deschizi cont, pe care figureaza numele, contul swiftul). Si am platit prin transfer bancar, ca le-am spus ca nu am cecuri Am avut ditamai comisionul la transferul bancar, dar tot iesea cat de cat bine valoarea comenzii. Apoi mi-au anulat partial comanda, ca nu au mai avut un produs. Si asa mi-am luat eu teapa. Si stau dupa ei de vreo 2 luni sa-mi ramburseze diferenta in cont, le-am trimis si pe mama, si pe tata documentelor bancare ca sa dovedesc transferul si ultima chestie pe care mi-au spus-o acum o sapt ca scuza ca nu au rambursat este ca li s-a stricat calculatorul la contabilitate . Deja a devenit hilar, le-am scris ca-si bat joc de mine cu asa scuza si mi-au raspuns ca adevarul este intotdeauna cea mai buna scuza. Yeah, right



Alina si Mara (27 iunie 2007)

Mergi la inceput