Moldovence aspirante sau gravidute(20)

Raspunsuri - Pagina 16

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns vanessa80 spune:

AMIR nu iti fa griji. Bebelusul Radu trebuie sa fie sanatos si tu la fel. Nastere usoara.

12+

Mergi la inceput

Buna dimineata! Va invit la laptic caldut si vitamine ( Centrum Materna).
Cam slabuta miscarea pe aici. E sarbatoare nu munciti prea mult.
LA MULTI ANI! celor care isi serbeaza azi ziua numelui.

12+

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eveline spune:

Buna dimineata, multumim de laptic vanessa!

Daca n-a fost sa fie luna trecuta, si luna asta inca n-am ajuns sa fiu in perioada fertila, inca, m-am hotarat sa ma vaccinez....macar de grija asta sa scap! Of, tot mai multe femei insarcinate sunt internate acum cu gripa, si sunt rezervati medicii in ceea ce priveste starea lor, nu mai zic de cea a copilului...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Delphinas spune:

La Multi Ani tuturor celor ce poarta numele de Ion, Ioana, Ionel, Ionela si alte derivate.

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=88028d9eaeae0f93a00846" target="_blank">Povestea unui Licurici

ambitioasa

Sa fii domn e o-ntamplare, sa fii OM e lucru mare

Ce-ai sa faci cu atata ura daca viata isi inchide maine portile??

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bitza20 spune:

Buna dimineata si de la mine si la multi ani celor care isi serbeaza ziua numelui azi
Amir, nastere usoara sa auzim numai de bine de la voi 2
Pogonici, nu stiu exact cand voi incepe FIV ul...probabil prin februarie...deocamdata ma ocup de analize. Tu ce faci, cand faci laparoscopia?
Delphinas, tu cum mai stai cu intarzierea?
Vanessa cand vezi ce ai in burtica?
Sophie tu cum te mai simti? Ai un PM de la mine, sper sa ma lamuresti tu.

Va pup pe toate s

Mergi la inceput

bitza...multumesc de intrebare. intarzierea nu mai e, e deja z2. tb musai sa merg la un endocrinolog bun. stie cineva vre unul la iasi? ca la mine in oras stiu ca nu exista nici unul.