cultura de google, dialog wikipedia
Raspunsuri - Pagina 12
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui danielag A parsa inseamna a valida un sir de caractere conform unor reguli predefinite de limbaj. Cand se trimit instructiuni catre o masina acestea sunt parsate intai, pentru a identifica daca ele respecta regulile/conventiile limbajului. Orice nu corespunde regulilor/sintaxei este tratat ca o eroare. |
deduc corect daca spun ca in ciuda inputului liniar, masina are gandirea ei proprie de masina? masina "gandeste" multilevel, nu?
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui AB Conchi daca de mine radeai cu "wikipedista" creuza... ata ete. Rasa-i sanatos pentru sanatate. |
pe langa beretele roz, creca infiintez si partidul sensibilosilor. nu radeam de tine, pe tine te ador. analizez un fenomen, in stilul meu mai bolovanos asa, dar iarta si tu. ideea, nu omu'.
Sabina spune:
pai asa ceva nu se poate...a, ca exista muzici absolut absurde compuse doar din citate(aka aluzii) la alte muzici...e alta poveste, in toate artele a bantuit povestea asta, cu rezultate mai mult decat modeste, fara valoare artistica, ci pur anectotice...(din punctul meu de vedere)
teoretic, muzica e limbaj liniar, dar practic, fiecare nota inseamna devenirea urmatoarelor si punctul terminus al predecesoarelor, ca idei in dezvoltare (ma rog, nimic nou sub soare )
Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!
Sabina, Sofia Galagia si bb Gheo
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Madona Conchita, si mie mi se pare ca internetul ne schimba mintea si uite aici si dovada ca si altii isi pun la modul cel mai serios problema asta: http://www.theatlantic.com/doc/200807/google dar sigur ca era de asteptat ca internetul sa vina, ca toate cele, si cu dezavantaje pe langa avantaje, nu? |
uoaaa, am ajuns pana aici, asta ar putea explica totul in buna masura:
James Olds, a professor of neuroscience who directs the Krasnow Institute for Advanced Study at George Mason University, says that even the adult mind “is very plastic.” Nerve cells routinely break old connections and form new ones. “The brain,” according to Olds, “has the ability to reprogram itself on the fly, altering the way it functions.”
As we use what the sociologist Daniel Bell has called our “intellectual technologies”—the tools that extend our mental rather than our physical capacities—we inevitably begin to take on the qualities of those technologies. The mechanical clock, which came into common use in the 14th century, provides a compelling example. In Technics and Civilization, the historian and cultural critic Lewis Mumford described how the clock “disassociated time from human events and helped create the belief in an independent world of mathematically measurable sequences.” The “abstract framework of divided time” became “the point of reference for both action and thought.”
The clock’s methodical ticking helped bring into being the scientific mind and the scientific man. But it also took something away. As the late MIT computer scientist Joseph Weizenbaum observed in his 1976 book, Computer Power and Human Reason: From Judgment to Calculation, the conception of the world that emerged from the widespread use of timekeeping instruments “remains an impoverished version of the older one, for it rests on a rejection of those direct experiences that formed the basis for, and indeed constituted, the old reality.” In deciding when to eat, to work, to sleep, to rise, we stopped listening to our senses and started obeying the clock.
cu alte cuvinte, acum we are obeying the hyperlink.
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Sabina teoretic, muzica e limbaj liniar, dar practic, fiecare nota inseamna devenirea urmatoarelor si punctul terminus al predecesoarelor, ca idei in dezvoltare (ma rog, nimic nou sub soare ) |
e limbaj liniar pentru ca e creata de mintea umana liniara. dar daca ni se transforma creierul? cum ar putea suna muzica, oare?
Sabina spune:
stai ca mai zic.
In muzica exista uneori niste paranteze in partitura, adica in loc de cursul firesc al evenimentelor,(dpdv formal, stiintific), urmeaza o particica de piesa total lipita, un fel de hiperlink.
Cel mai la indemana exemplu: intr-o sonata de beethobven in expozitie e o coroana pe un sunet(inseamna ca se tine nota un pic mai mult dpdv durata), iar apoi in reexpozitie in locul coroanei apare ditamai melodia , care in sine(melodia) e un fel de sinteza a evenimentelor din toata sonata. Si e ca si cum coroana aia poarta in ea hiperlinku, ceva de genu, a, e coroana...atunci cand o reiau am voie sa facaltfel, pt ca oricum iese un pic din sistem(sistemu e cu vlori f c,lar scrise, patrimi/optimi whatever, coroana vine ca un fel de indicatie de lungire, dar f libera, de unde si libertatea melodiei in reexpozitie)
Apoi totul continua firesc.
Pt clarificarea termenilor de expozitie reexpozitie, recomand wiki, sonata form, LOOOl
Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!
Sabina, Sofia Galagia si bb Gheo
Andrada spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui XIO
Era vorba de 750 g si in Timisoara da roade inca.Si nu numai Iar de crezut , nu am inventat eu lucrul acesta , iar doctorii din TM se pare ca nu sunt singurii care sustin ideea. http://www.pentrufemei.ro/articole/sarcina-si-parintii/bebelusul/dezvoltarea-bebelusului/ritmul-de-crestere---2232.htm "Aprecierea sporului lunar se poate face dupa urmatoarea schema: - lunile I, II, III, IV - 750g/luna =3000g - la 4 luni G = 6 000g; - lunile V, VI, VII, VIII - 500g/luna=2000g - la 8 luni G = 8 000g; - lunile IX, X, XI, XII - 250g/luna =1 000g - la 12 luni G =9000g. Se admit variatii in plus sau in minus de 100 g." http://reclama/0-12-luni.html?id=158 "De acum, media evolutiei inaltimii si greutati este urmatoarea : * Intre prima si a treia luna, copilul va castiga cate 170 de grame pe saptamana. * Intre a patra si a saptea luna, va lua 700-900 de grame pe luna. Cresterea incetineste putin in jurul lunii a sasea, asa incat copilul va lua 450-560 de grame pe luna. * La opt luni, copilul va cantari de doua ori si jumatate mai mult decat la nastere. * Intre opt si doisprezece luni , va continua sa creasca, dar mai incet. Pana la prima aniversare ar trebui sa cantareasca de trei ori mai mult decat la nastere." http://www.aboutkidshealth.ca/Pregnancy/Growth-in-the-First-Year.aspx?articleID=7660&categoryID=PG-nh5-01a "Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc " ***Fur is for petting** http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100 http://www.flickr.com/photos/greecky/ |
Daca google a ajutat pina si cu-un citat la tranzitia de la periculos de incompetent pina la sincopatic/nedaunator/inutil de incompetent, eu zic ca e deja mai mult decit orice ar fi fost mizat. E adevarat ca regresia e dupa colt, si ca alte zvicniri de comprehensiune sint virtual de ne-anticipat.
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Sabina stai ca mai zic. In muzica exista uneori niste paranteze in partitura, adica in loc de cursul firesc al evenimentelor,(dpdv formal, stiintific), urmeaza o particica de piesa total lipita, un fel de hiperlink. Cel mai la indemana exemplu: intr-o sonata de beethobven in expozitie e o coroana pe un sunet(inseamna ca se tine nota un pic mai mult dpdv durata), iar apoi in reexpozitie in locul coroanei apare ditamai melodia , care in sine(melodia) e un fel de sinteza a evenimentelor din toata sonata. Si e ca si cum coroana aia poarta in ea hiperlinku, ceva de genu, a, e coroana...atunci cand o reiau am voie sa facaltfel, pt ca oricum iese un pic din sistem(sistemu e cu vlori f c,lar scrise, patrimi/optimi whatever, coroana vine ca un fel de indicatie de lungire, dar f libera, de unde si libertatea melodiei in reexpozitie) Apoi totul continua firesc. Pt clarificarea termenilor de expozitie reexpozitie, recomand wiki, sonata form, LOOOl |
faci altfel cand reiei, ceea ce inseamna ca inlocuiesti un sunet cu ce sunet vrea muschiuletul tau, corect? dar nu poti sa ai un sunet inauntrul altui sunet - abia ala ar fi hyperlinkul.
eu zic ca hyperlinkul, teoretic vorbind, contine multimea infinita a tuturor cuvintelor din toate limbile pamantului, trecute, posibile si imposibile.
Sabina spune:
nu inlocuiesti cu orice sunet, ci cu acele sunete care rezulta din desfasurarea sonatei pana in momentul inlocuirii.
de aia spun eu ca coroana initaiala e ca un hyperlink...sau macar are valentele lui. Contine si acea inflorire ulterioara sunetul cu coroana pe el.
Zero toleranta pentru lipsa de toleranta fata de un copil!
Sabina, Sofia Galagia si bb Gheo
conchita spune:
Citat: |
citat din mesajul lui Sabina nu inlocuiesti cu orice sunet, ci cu acele sunete care rezulta din desfasurarea sonatei pana in momentul inlocuirii. de aia spun eu ca coroana initaiala e ca un hyperlink...sau macar are valentele lui. Contine si acea inflorire ulterioara sunetul cu coroana pe el. |
pai stii ce implica asta, atunci? fizica cuantica! :-))