Help - referat psihologie!

Help - referat psihologie! | Autor: camelia72

Link direct la acest mesaj

Dragele mele,
Am mare nevoie de ajutorul vostru,stiu ca aici mereu am gasit sprijin si am indraznit sa apelez...trebuie sa depun la facultate pana la 1 sept. un referat despre tulburarile de comportament sau de personalitate ori despre problemele copiilor sau tinerilor din centrele de plasament!
Eu am terminat anul 1 si m-am gandit ca poate aveti din anii trecuti vreun referat de genul asta,ma refer la cei care au absolvit sau sunt inca studenti la Fac. de Psihologie...!
Multumesc anticipat!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mumyca spune:

Cauta pe google.Sigur gasesti ceva

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns miereamara spune:

Asta se numeste plagiat, nu? Nu ai avea o satisfactie mai mare daca ai munci tu pt acel referat?

“Vietile noastre se incheie in ziua cand ramanem tacuti in privinta lucrurilor care conteaza.”
Martin Luther King Jr.
www.eklipsse.net/gallery/main.php" target="_blank">Fine Art Photography
www.flickr.com/photos/14984866@N07/" target="_blank"> Photo Album

My baby

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns camelia72 spune:

quote:
citat din mesajul lui miereamara

Asta se numeste plagiat, nu? Nu ai avea o satisfactie mai mare daca ai munci tu pt acel referat?

“Vietile noastre se incheie in ziua cand ramanem tacuti in privinta lucrurilor care conteaza.”
Martin Luther King Jr.

My baby

Plagiat e prea mult spus...desigur,satisfactia ar fi mult mai mare daca as face personal acest referat!
Am apelat la ajutor din lipsa de timp,luna asta sunt prinsa in multe chestii pe la job si nu numai,chiar nu m-am asteptat sa ni se ceara referat dupa primul an de facultate,pana acum s-au facut dupa anul II.Aceasta facultate o fac din placere si chiar mi-am propus ca din anul 2 sa ma ocup serios de aceasta ramura...nu vreau sa ma justific,caut doar putina intelegere si daca se poate o mana de ajutor...!!!