Scoala Ita Wegman-Waldorf???

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns kleea spune:

Virusela,
E clar ca ai multe informatii din interior de la cineva care lucreaza acolo, poate chiar tu sau nu, asta nu conteaza. Importanta e realitatea pe care o prezinti. Cred ca mai mult sau mai putin asta este ralitatea cam in orice fel de scoala, mai buna sau mai rea de la caz la caz. Mai ales in cele private. Probabil ca e grea colaborarea cu doamna directoare...Intrebarea mea, retorica cumva e cat se rasfrange asupra copiilor. Si daca partea teoretica e ok. De fapt asta conteaza in momentul cand iti duci un copil la o scoala. Ca sunt bune si rele astea sunt nu avem ce face. Cred ca mai rau e cand vrei sa te angajezi la scoala aceea, dar asta e alta poveste.
Conditiile copiilor ma sperie: clase mici, after si mai mic, inchis - copii stau in clasa lor atatea ore??? c e fac acolo? care e programul unei zile? in curte au voie oricand? daca vor sa se odihneasca unde o pot face? Cam pe aici se invart intrebarile mele.

Cu bine,
Klee

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns alina74 spune:

Citat:
citat din mesajul lui kleea

Virusela,
E clar ca ai multe informatii din interior de la cineva care lucreaza acolo, poate chiar tu sau nu, asta nu conteaza. Importanta e realitatea pe care o prezinti. Cred ca mai mult sau mai putin asta este ralitatea cam in orice fel de scoala, mai buna sau mai rea de la caz la caz. Mai ales in cele private. Probabil ca e grea colaborarea cu doamna directoare...Intrebarea mea, retorica cumva e cat se rasfrange asupra copiilor. Si daca partea teoretica e ok. De fapt asta conteaza in momentul cand iti duci un copil la o scoala. Ca sunt bune si rele astea sunt nu avem ce face. Cred ca mai rau e cand vrei sa te angajezi la scoala aceea, dar asta e alta poveste.
Conditiile copiilor ma sperie: clase mici, after si mai mic, inchis - copii stau in clasa lor atatea ore??? c e fac acolo? care e programul unei zile? in curte au voie oricand? daca vor sa se odihneasca unde o pot face? Cam pe aici se invart intrebarile mele.

Cu bine,
Klee


Da, eu cred ca informatiile de gen "o fetita dulcica si blonda din cls I" sint prea exacte pt a fi de la o terta persoana. Oricum ar fi, nu cred ca ideea acestui forum e de a regla conturi. Da, fetita mea e OK, invata bine, nu creeaza probleme si poate de aceea nu am eu alta opinie. Pe de alta parte, chiar daca nu ar fi asa, nu as incuraja tragerea la raspundere a invatatorului pentru incapacitatea mea de a-mi struni copilul.
In privinta claselor, dpdv al dimensiunii sint destul de potrivite cu numarul de copii. Da, acolo ramin si la after, acolo isi fac lectiile dupa-amiaza, acolo maninca. E un compromis pe care il accept, preferabil decit sa se plimbe prin bucurestiul aglomerat de la o scoala normala la un alt after, cu alti profesori si copii...Eu asa am privit lucrurile. La after isi fac lectiile, fac germana, au diverse activitati practice...In curte au voie in pauze si dupa-amiaza, de odihnit (dormit??) nu prea e loc dar nu cred ca e undeva. Am o prietena care a incercat sa isi lase cei 2 copii la programul de dupa-amiaza al scolii de linga Sp. Panduri. A fost un esec total. O sala mare in care se adunau copiii din mai multe clase, supravegheati de 1-2 ingrijitori, isi faceau lectiile singuri sau mai mult se certau ...
Da, Herr Dan poate parea ciudat dar mie mi se pare extraordinar felul in care relationeaza cu copiii, felul cum il privesc acestia. Din punct de vedere al rezultatelor copiilor, eu nu am vazut vreo repercursiune asupra lor a divergentelor, de care vorbeste Virusela, dintre D-na Wineken si profesori.
Mie una imi pare un avantaj mediul mai intim in care se desfasoara activitatea scolii. Fetita mea imi povesteste despre prietene sau prieteni din clasa a 3-a, a 5-a, a 7-a, este un lucru minunat dupa mine. Se incurajeaza ideea de familie, de prietenie si asta e un principiu de viata bun pt copiii nostri.
In privinta copilului cu ADHD consider ca ceea ce spune Virusela constituie o acuzatie grava la adresa D-nei Wineken. Din punctul meu de vedere, ce-i drept oarecum subiectiv fiind mama unui copil ce nu e direct afectat, cred ca e nedrept sa nu ii acordam sanse egale acelui copil. Nu stiu sa fie obligatorie inscrierea unui astfel de copil in scoli speciale, nu cred ca e cazul de discriminari. Pe acelasi principiu trimitem si copii HIV pozitivi in scoli speciale, nu? In ceea ce priveste beneficiile nemeritate ale D-nei Wineken de pe urma pastrarii acestui copil in scoala, nu stiu nimic dar cred ca e o acuzatie fff grava. Ce nu inteleg eu este de ce D-na Wineken si-ar pune in pericol propriul copil care este in aceeasi clasa ...
Oricum, ca o concluzie generala, profesorii sint dedicati copiilor, carte se face chiar mai multa si mai interesanta decit la o scoala normala, copii sint fericiti din cite ii vad eu, la fiecare sfirsit de an se despart de profesori cu lacrimi in ochi iar revederea e cu imbratisari si pupaturi, initiate de copii! Pt mine a fost de ajuns pina acum. O sa aprofundez si eu chestiunile financiare aduse in discutie de Virusela si daca aflu ceva va tin la curent.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns virusela spune:

Pe mine ma nedumireste si mai mult de ce cineva consuma atata energie citind ceva ce se pare ca nu-l intereseaza.

Acum sa inteleaga toata lumea,nu sunt sursa dar am avut ocazia sa o cunosca pe aceasta directoare si nu a fost o experienta prea buna. Am cunoscut-o prin acea persoana care lucreaza acolo,acea persoana mi-a cerut sa o ajut cu ceva si asa am intrat in acea scoala si in contact cu directoarea. La randul meu am recomandat scoala si altor parinti pt ca mi s-au parut super interesante metodele de predare,era ceva nou ceva total diferit de ce ne ofera piata romaneasca in materie de scoli de stat.
Au fost la discutia cu doamna directoare de unde au plecat super incantati,urmarea a fost ca si-au inscris copiii in acea scoala,ca dupe primul semestru sa constate ca defapt nu era ce s-a promis a fi.
M-am simtit oarecum prost pt ca eu insistasem sa-si inscrie copii acolo venind cu argumente bune si sustinand sus si tare ca este ceva diferit. Nu ma intereseaza sa platesc nici o polita pt ca eu nu am fost direct afectata,dar si eu am la randul meu copii si sincer ma batea gandul sa-i inscriu la aceasta scoala atunci cand va veni vremea mai ales ca au lb germana.
Acesti parinti povestindu-mi fel si fel de chestii despre ce se intampla acolo am inceput sa-mi "bag nasul" si sa incerc sa aflu cat mai multe si nu este foarte greu daca vrei deoare ce invatatorii sunt foarte nemultumiti cu ce li se intampla si este de ajuns sa faci o mica scanteie ca se aprinde un mare foc.
Alina are dreptate cu ce a scris,clasele sunt mici dar pt nr mic de copii este ok ,nu se doarme nu ar avea nici unde si nu au nici timp pt ca sunt ocupati cu diferite activitati dupe terminarea temelor,la after ies afer destul de des dar numai cate o clasa pt ca curtea este exagerat de mica pt o scoala parerea mea si mai este si problema cu cainele care este lasat liber dupa ce pleaca ultimul copil si a doua zi gasesti numai surprize prin curte si nimeni nu se ocupa sa stranga dupa el iar daca afara a plouat si este ud doamna wyneken interzice profesorilor sa dea copiilor voie afara pt ca fac mizerie si intra cu namol. Sunt lucruri de care fara sa vrei te lovesti si eu consider ca este important sa ai unde sa iesi afara sa te joci un pic sa te recreezi dupa atatea ore de stat in clasa.
In parc se merge destul de des dar daca este frumos.
In ceea ce il priveste pe Herr Dan nimic de reprosat am zis doar ca este cam ciudat lucru care nu afecteaza neaparat copiii.
Mediul mai intim este intradevar un avantaj, dar nu va mai fi pt ca vor veni din ce in ce mai multe clase si va fi ca la o scoala normala,ceea ce se va si intampla in cel mai scurt timp. Dintre profesori nu este nici unul care sa aiba cunostinte waldorf sau sa predea conform sistemului sunt toti de la scoli traditionale care predau exact asa cum au invatat deci la clasele mari in afara de faptul ca scriu in continuare pe caiete cu foi veline este exact ca la o scoala obisnuita,singura diferenta o face clasele mici unde invatatorii sunt fosti studenti ai sistemului waldorf.
Ultima noutate este ca pleaca si invatatoarea actualei clase 1(din septembrie a 2) de germana matern deci.......

Total de acord cu alina in privinta copilului cu adhd sa ii acordam sanse egale dar sa tina cont ca este in aceasi scoala unde pauzele sunt la comun.
Acuzatii grave, de ce? Pt cine? Pe ea nu o intereseaza si nu este nimeni care sa o traga la raspundere.
La inceput incepuse demersuri prin avocati pt a impiedica parintii sa-l inscrie la acea scoala dar cand doamna a vazut ca parinti sunt dispusi atunci......placa s-a schimbat.
Spaga nu exista dar exista favoruri si aceste favoruri sunt rasplatite prin notele copilului.
Copilul ei nu-i da atentie si nu-l baga in seama sunt altii care o fac si cu care acel copil are conflicte.
Nu se fereste sa spuna ca acel parinte face totul si ca acel parinte a zugravit si vara trecuta doar ca o spune cu un mic amanunt vezi doamne este platit face contra cost....da cum sa nu.
Repet,cu invatatorii este totul super ok copiii ii iubesc si invatatorii la randul lor,este o relatie super si mai ales tin sa mentionez ca relatia dintre invatator -parinte este foarte libera si degajata.Problemele sunt intra invatatori si directoare.invatatorii sunt nemultumiti de cum sunt tratati si de aici pleaca o groaza de probleme cea mai grava fiind acea ca invatatorul ajunge sa plece si sa lase clasa.
Aici avem fenomenul "nu ne place profesorul il schimbam" s-a intamplat la clasa a 7 -a nu le-a placut profa de mate asa ca a fost schimbata.

Sunt curioasa Alina daca vei afla ceva,si mai ales daca ne vei spune si noua. Am si eu o intrebare ai trimis-o pe fetita ta in tabara din germania ? Daca stii cumva imi poti spune si mie unde ii cazeaza si la scoala vor merge?
Multumesc anticipat!!
Imi consum energia in speranta ca poate se va schimba ceva ca pana la urma noi parintii avem totusi puterea sa o facem atunci cand este vb de copilul nostru si daca tot dau un ban macar sa stiu de ce il dau pe ce il dau si mai ales sa nu fiu mintita pe banul meu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kleea spune:

Virusela,
Mai am si eu intrebari.
Cu clasa 2 germana matern ce se intampla, ramane neacoperita? Ce se intampla cu copii?
Si nu am inteles chestia cu: nu ne place profesorul, il schimbam??? Adica? Cui nu-i place, cine il schimba? Parintii, ceilalti profesori, sau doamna directoare? Si pe ce criterii?
Si ce este cu aceste tabere, sunt de perfectionare a limbii, de schimb de experienta, sau pur si simplu de placere?

Klee

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns virusela spune:

Buna Klee ,
am vazut mesajul mai demult dar am vrut mai intai sa ma documentez inainte de ati da un raspuns asa ca am facut-o si iata ce am aflat.
Clasa de matern germana este un lucru incert la care nu are nimeni deocamdata un raspuns,din cate mi s-a spus au mai ramas 4 copii in clasa,ceva sigur nu se stie decat in momentul cand incepe scoala pana atunci sunt numai zvonuri,doamna directoare a fost plecata in germania nu prea o intereseaza pe ea ce se intampla cu scoala.
Anul aceste am inteles ca nu da nici un semn ca ar vrea sa faca si clasa de romana chiar daca sunt cereri se pare ca nu indeajuns si cei care vor fi ii va pune la comun cu cei de germana deci iti dai seama ce va fi unii stiu bine sau foarte bine germana altii deloc.

2.Copiii s-au "vaitat" in ceea ce priveste un profesor si a fost schimbat sincer aveau si de ce pt ca doamna directoare nu avea profesor la materia respectiva scoala incepuse asa ca a adus ce a "gasit" mai repede.Cand deja anul scolar a inceput ,profesorii si-au luat posturile in peimire este cam greu sa mai gasesti ceva asa ca te multumesti cu ce vine numai profesor sa ai sa inchizi gura "poporului".

3.Taberele le organizeaza doamna directoare in germania la scoli waldorf. Sotul dansei este profesor universitar la facultatea de instituitori waldorf din bochum deci majoritatea profilor din scoala waldorf bochum au fost studentii lui. Este un lucru super,copiii se duc dimineata la scoala ca orice elev participa la activitatile clasei s.a.m.d. dupa ore mananca la cantina scolii si apoi se duc acasa sau dupa caz mai raman in vreo clasa sa-si faca temele.
Cazarea este la doamna Wyneken acasa "casa din germania". In weekend au fel si fel de activitati asta daca le permite si vremea, "schwimmbad" ,viziteaza vreun muzeu,se plimba sau ies in parc la joaca. Copii care au fost anul trecut anul acesta nu au mai vrut nu ma intreba de ce ca nu stiu.
Cam atat pt astazi daca mai vrei lamuriri cu placere iti stau la dispozitie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns KATANA spune:

Buna seara tuturor!
As vrea sa stiu si eu mai multe despre clasa I-a, germana matern, clasa la care este inscris si baietelul meu. Ceea ce am citit in ultima perioada nu prea este in concordanta cu ce mi-a prezentat d-na Wyneken. M-ar interesa o prezentare a invatatorului de la clasa I-a, Herr Dan, cat mai obiectiva daca se poate. Cum se poate sa fie inscrisi in aceasi clasa copii care stiu germana si unii care nu stiu deloc? Au mai fost astfel de clase? Copii reusesc sa ajunga la acelasi nivel, se lucreaza separat cu ei?
Deasemenea, ma poate informa cineva despre invatatoarea de la viitoarea clasa a IV-a, care inteleg ca este cu predare in limba romana si germana intensiv? Dar despre clasa VI-a germana matern, profesorii, diriginte si daca se predau toate materiile in germana? Cu cine au facut lb. germana si la ce nivel?
Ca sa va fac toate precizarile necesare eu am trei baieti si intentionz sa ii dau pe toti din anul scolar viitor la aceasta scoala. Am intrat destul de tarziu pe acest forum iar unele dintre postarile pe care le-am gasit aici m-au cam speriat. Sper ca nu am sarit din lac in put cand mi-am mutat copii la aceasta scoala nemultumita fiind de scoala anterioara.

Astept cu interes informatiile voastre!
O seara buna!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns virusela spune:

Buna Katana!!
Nu stiu cum ti-a prezentat (mai nou) d-na Wyneken invatatorul,clasa sau scoala in sine,toate informatiile ce le detin le-am dezvaluit mai sus. Multe alte lucruri le vei descoperi pe parcurs,poate ca ce am scris eu nu ti se pare neaparat rau sunt pareri si pareri. Daca ai intrat in hora trebuie sa joci si oricum iti spun de pe acum cu orice nemultumire te vei duce la d-na directoare va face in asa fel in cat vei pleca linistita si multumita de la ea.

Cum spuneam la clasele mici este cat de cat ok.,Herr Dan face germana cu ei,vb numai in germana cu ei.Programa este aceeasi ca si la liceul german (nu are cum sa fie altfel) manualul de germana la fel. In ceea ce il priveste pe Herr Dan (nu stiu daca l-ai cunoscut) parerile sunt impartite nu pot sa spun decat ca are propiile lui pareri si opinii din care nu-l scoti egal cu ce argumente vii.
Daca tu ca parinte consideri ca nu ti se pare ceva normal si el nu este de aceeasi parere cu tine nu tine seama de ce spui si face tot ca el. La inceput parintii clasei lui (care tocmai a incheiat-o) erau multumiti. Stiu doar ca ,clasa lui era cea mai galagioasa, daca un copil deranja ora il scoatea afara pe hol (ceea ce nu mi se pare normal si nici nu mai ai voie sa-i scoti cum era pe vremea noastra). Nu stiu, parerile sunt impartite si oricum nimeni nu este perfect.
Un lucru il stiu ,isi face treaba de invatator numai ca asa cum crede el ca este bine fara si alte sugestii. Tot ce pot sa-ti spun este ca vei trai si vei vedea si oricum nu poti multumi pe toti.
S-a intamplat la actuala clasa a doua (pe atunci a I-a) sa vina copii de la clasa paralela de romana din semestrul al II-lea pt ca asa au vrut parintii (ori asa ori ne mutam) norocul a fost ca acesti copii s-au adaptat repede si au facut fata. Se lucreaza cu toti in acelasi ritm.
Avand in vedere ca fiica directoarei este la aceasta invatatoare (baiatul tot la ea a fost) iti raspunde la intrebare.Germana la clasa a IV- se face de 4 ori pe saptamana + la after,cine va face germana nu stiu,stiu doar ca fosta profesoara a plecat fiind insarcinata ( a plecat inainte ca ea sa intre in concediu de maternitate din diverse motive legate de conducerea scolii).

In clasa a V-a de anul trecut erau 7 copii in clasa. Dupa ce au terminat a IV-a au mai ramas 3 iar 4 au venit la inceputul clasei a 5-a(mentionez ca ,aceasta clasa a inceput cu 20 de copii,pana la sfarsitul ciclului primar au mai ramas trei).Materiile se fac in limba germana in clasa a 5-a materna (daca se gasesc profesori cu predare in limba germana).

Aceste pareri sunt strict ale mele si mi le-am facut personal pe propriam piele si dupa ceva timp din auzite de la diferiti parinti nemultumiti care intre timp au decis sa-si mute copii la alte scoli.

Am si eu niste intrebari daca se poate sa-mi raspunzi atat cat poti sau vrei.
1.Cum va prezentat d-na directoare "scoala ei"?
2.De la ce scoala i-ati mutat?
3.Ati optat si pt after?

Astept daca se poate raspunsuri si bineanteles alte intrebari daca mai aveti.
O zi buna

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns KATANA spune:

Buna Virusela, multumesc pentru raspunsuri!
Nu pot sa ma pronunt inca daca ce ai scris tu este "de bine" sau "de rau", ar trebui sa am informatii si de la parintii care au copii la aceasta scoala. Daca sunt sau nu multumiti de evolutia copiilor lor, daca se gandesc sau nu sa ii mute la alta scoala, daca ce fac la after school este folositor copiilor lor, etc. Oricum, ce ai scris tu si Alina74 este pentru mine un inceput.
Ca sa iti raspund si eu la intrebari o iau sistematic.
1. Prezentarea pe care a facut-o d-na Wyneken scolii a fost una atractiva. In sensul ca se predau materiile dupa metode Waldorf, ca profesorii sunt dedicati activitatii lor si apreciati de copii, ca exista si o relatie afectiva intre cadrele didactice si elevi, ca sunt putini copii in clasa, cadrul este mai intim decat intr-o scoala impersonala, copii vin cu drag la scoala, etc. M-a impresionat si modul in care este decorata scoala, cu desene ale copiilor, desene care promovau non-violenta. Problema mea este cum de profesorii care sunt la fel de prost platiti ca cei de la o alta scoala de stat (subfinantarea mi se pare o problema serioasa in invatamant) ar avea o alta atitudine aici.
L-am cunoscut si pe Herr Dan, care mi s-a parut cald si apropiat de copii. Cand te-am intrebat despre el ma refeream la calitatile lui de invatator. Cum se descurca la mate, de exemplu, pentru ca mi se pare o fire artistica. Nu cred ca firea artistica exclude capacitatea de a le preda copiilor stiinte exacte.
Deasemenea, am fost surprinsa in mod placut atunci cand am fost cu baiatul cel mic la testarea pentru clasa I-a. Daca ati avut experienta unui test la Liceul German sau la Al. Vlahuta veti vedea ca este cu totul altceva. Testul se da in prezenta parintilor, totul este un joc, se verifica modul de exprimare, capacitatea de povestire, imaginatia, daca sunt sau nu inclinati spre matematica, cunostintele despre mediu si natura.
Mezinul nostru fiind al treilea este si destul de rasfatat si a facut tot ce i-a stat in putere sa nu fi admis la aceasta scoala, pentru ca el isi dorea la mearga la scoala fratilor lui mai mari. In concluzie a fost destul de "pe invers" mai ales prin comparatie cu un baietel care era tot la test si care s-a comportat ca un ingeras. Cu toate acestea d-na Wyneken a fost capabila sa-l determine sa treaca peste atitudinea lui negativa si sa il faca sa coopereze, astfel ca a povestit, a desenat, a facut un joculet in care i se sugera inmultirea cu 10. Parerea mea a fost ca d-na Wyneken interactioneaza foarte bine cu copii mici (probabil si cu cei mari), pastrand si distanta necesara profesor - copil. In concluzie, dupa toate acestea am fost convinsa ca este mai bine sa-mi inscriu copilul aici.
In raspunsul pe care l-ai dat spuneai ca initial parintii din clasa lui Herr Dan erau multumiti. Ce s-a intamplat apoi?

2. Baietii mei cei mari au fost pana acum la Liceul "Al.Vlahuta" - clase de germana matern. Aici totul este foarte bine pana la clasa a IV-a, in sensul ca nu prea conteaza la ce invatatoare este copilul, pentru ca toate sunt OK si isi fac constiincios datoria (la sectia de germana matern, pe celelalte nu le stiu).
Probleme apar abia dupa ce trec in clasa a V-a. Cand nu se mai face decat germana si geografia in germana. Restul materiilor se predau in lb. romana iar asta ii influenteaza negativ. Ca sa intelegeti ei fac pana in clasa a IV-a in germana matematica, geografia, istoria, cunasterea mediului, iar apoi este efectiv o ruptura cand incep sa le faca in romana.
Nu stiu care sunt problemele interne de acolo dar profesorul de matematica care poate preda in germana nu era lasat sa o faca, desi parintii copiilor eram de acord iar copii erau la o clasa cu predare in limba germana.
Ceva care deraja era faptul ca clasele de la sectia romana de a V-a invatau dimineata, iar cea cu germana matern era dupa amiaza, pe motiv ca ei au mai multe ore decat cei de la sectia in romana!
Orarul era aiurea facut in sensul ca erau zile in care intrau la 11.45, in altele 12.45, dar mai ales la 13.45, zile in care ei terminau la 19.10, pentru ca au 6 ore.
Dar motivul principal pentru care am inceput sa caut alternative este cel lagat de disciplina.
In clasa baiatului cel mare era un grup de copii (cam 3-4) care deranjau zi de zi toate orele (asta din spusele profesorilor, dirigintei, copiilor). Toata scoala ii cataloga ca fiind "cei mai rai din scoala", diriginta spunea ca in cariera ei nu a avut asa elevi.
Practic erau foarte putine ore care se desfasurau normal si asta influenteaza enorm procesul de invatamant. De fapt, pentru 3-4 copii care derajau orele toti ceilalti sunt privati de dreptul lor la un invatamant normal. Apropo de cei din clasa a V-a de la Scoala "Ita Wegman" care au inceput 20 si au ramas doar 3 in clasa baiatului meu cel mare a venit un baiat de la Scoala Ita Wegman, din pacate este chiar unul din cei care ridica probleme serioase.

Despre clasa in care este baiatul mijlociu nu pot sa spun decat ca este super OK, de fapt de clasa lui chiar imi pare rau. Au o invatatoare buna, un pic mai severa, care isi face meseria cu daruire, copii nu ridica probleme. Sper ca si invatatoarea de la "Ita Wegman", pe care nu stiu nici macar cum o cheama, sa fie tot la fel. Despre ea as vrea sa aflu ceva mai mult.

3. Nu am optat pentru after school, doar ne-am interesat daca exista. Nu prea stiu cum este organizat, daca este o continuare a activitatii de dimineata, ce fac copii acolo, daca este importanta participarea la after school pentru evolutia copilului sau acesta poate sa isi faca lectiile si cu altcineva, etc. Si aici as avea nevoie de mai multe informatii. Copii de la clasele de gimnaziu ce fac la acest after school? Oricum, d-na Wyneken nu ne-a impus participarea la acest after school, iar daca as fi convinsa ca le este folositor i-as lasa la after school.

Vreau sa va mai intreb despre tabara de care am auzit. Merg si participa la niste cursuri? Cat timp dureaza? Cum li se pare copiilor aceata tabara?

Astept mai multe informatii si va multumesc anticipat!

Cu bine,










Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns virusela spune:

Buna seara Katana,
multumesc pt.raspunsuri dar nu este nimic nou. Daca stau sa ma gandesc pana la urma tu vei vedea singura daca iti convine sau nu din pacate lucrul asta il vei vedea pe pielea copiilor tai pt.ca ei sunt pionii principali.
Eu pot sa spun doar ca nu mi-as da copilul la aceasta scoala dar eu am avut ocazia sa cunosc putin(si mi-a ajuns)mediul ,profesorii si invatatorii.
Cum spuneam acolo sunt mari probleme organizatorice sau manageriale daca le pot spune asa si nu vreau sa mai intru in detalii ca nu are rost fiecare parinte isi va face o idee.
Da d-na Wyneken este capabila de foarte multe lucruri dar mai ales de a controla oamenii sau si mai corect de ai mani****.
Despre invatatoarea la care va fi baiatul tau nu prea stiu multe deoare ce este o persaona care isi vede de treaba ei si nu se implica in "jocurile" interne sincera sa fiu nici eu nu prea am vazut-o pt ca nu prea isi paraseste clasa si copiii nici macar in pauze dar avand in vedere ca ambii copii ai directoarei au fost la ea in clasa..... iti poti face si tu o idee.
nici de after nu prea stiu pt ca d-na directoare tine sa nu se scurga prea multe informatii se pare ca nu este ceva declarat oficial.
In tabara merg in germania la scoali Waldorf unde participa efectiv la ore ca orice elev isi fac temele sunt ascultati raspund la ore s.a.m.d ,pe parcursul sederii copii stau la d-na wyneken acasa,cred ca dureaza 2 saptamani. In timpul liber au diverse preocupari ,pot merge la cumparaturi se duc la piscina sau viziteaza muzee,depinde foarte mult si de vreme. Copiilor le place normal mai putin treaba cu scoala iti dai seama ei stiu ca sunt in vacanta in romania.
Cum iti spuneam va trebui sa traiesti pe pielea copiilor tai experienta"ita wegman".
Daca mai doresti sa stii cate ceva cu placere iti raspund eu iti doresc de pe acum bafta si sper sa mai ramanem in contact dar mai ales sper cand incepe scoala sa imi spui ca nu am avut dreptate si ca tu esti multumita.
Iti doresc o seara buna.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns LindaZ spune:

Mai aveti noutati despre aceasta scoala din noul an scolar? S-a schimbat ceva? S-a imbunatatit? Inteleg ca acum exista clasa a VIII-a, se face si liceu pana la urma?

Mihaela Zaharia
www.parenting.ro

Mergi la inceput