Management stres&situatii dificile la birou?

Management stres&situatii dificile la birou? | Autor: iepumic

Link direct la acest mesaj


Cum va descurcati cu stressul si situatiile dificile la birou??? Eu in ultima vreme am fost la foc continuu si nervii s-au intins la maxim - nu doar ai mei, ai tuturor din departament....si clar in situatia asta si situatiile dificile au devenit parca mai greu de administrat.....eu am avut saptamana trecut o faza foarte urata cu un client (nu era din vina mea dar eu eram reprezentantul firmei si nu puteam sa incep in fata clientului sau dau vina pe altii din firma ca sa ma scot eu....) din care am iesit cam "sifonata", in sensul ca am fost jignita si data afara pe usa, practic. Nu aveam cum sa ripostez in modul in care as fi facut-o daca aveam putere de decizie...asa ca am lasat lucrurile asa sperand ca le va descurca seful...caruia i-am prezentat situatia....dar el nu a luat nici o masura, mi-a spus doar sa nu pun la suflet...asadar problema a ramas nerezolvata, maine am iar intalnire cu respectivul client si sunt decisa sa nu ma duc, orice-ar fi...eu nu mai vraeu jigniri si alte faze din astea....Voi cum va descurcati in situatiile dificile la birou? Eu deja am cam epuizat resursele de diplomatie...


Iepumic
Noi pozici cu Iepi-Mici
CONCEDIU 2007

All's Well That Ends Well.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns Elise spune:

Pai...depinde.
Daca am timp sa ma pregatesc pentru intilnire, incerc sa prevad cum va reactiona clientul sau cine o fi el si cu ce argumente sau concesii pot sa "sar" daca ia foc.

In cazul in care e vreo combustie spontana si n-ai prevazut momentul, e important sa te prinzi cit mai devreme si sa intrerupi discutia inainte sa va luati de par.
Abordezi un zimbet fermecator, te uiti la ceas si iti exprimi regretul ca pleci dintr-o companie asha seducatoare (glumesc, desigur) dar ai o intilnire foarte importanta. Si esti dispusa sa reiei discutia maine la aceeasi ora. Cit mai politicos cu putintza, ii dai un time off sa se calmeze. Sau sa schimbe strategia. Pt. ca asta cu enervatul si datul pe usha afara poate fi si strategie, una mai neortodoxa: isi creaza putere.
Oricum, e important sa nu faci concesii sub presiune si nici sa nu stai sa lupti pina devine problema personala.
Iar daca deja a apucat sa devina o problema personala... ce sa-ti spun... trimite pe altcineva. Unu' care sa dea vina pe tine, si sa joace rolu' de baiat bun.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns kokiy spune:

quote:
Originally posted by Elise

Iar daca deja a apucat sa devina o problema personala... ce sa-ti spun... trimite pe altcineva. Unu' care sa dea vina pe tine, si sa joace rolu' de baiat bun.



Ce spune Elise este foarte adevarat . Eu am lucrat intr-un timp la birourile firmei si fiind singura fata din departamentul de vanzari ma puneau pe mine sa raspund clientilor care aveau reclamatii sau alte nelamuriri tehnice.Aveam o nepasare si o nesimtire la injuraturi avand un ton politicos in a-mi sustine opiniile si explicatiile ca exasperam clientii si renuntau sa mai faca reclamatie .
iepumic sa stii ca si eu la varsta ta eram mai impulsiva , dar am ajuns la concluzia ca ma imbolnavesc de nervi daca stau sa ma implic emotional la marsaviile unor dobitoci.
A, si nu uita ca in perioada asta (decembrie) toata lumea e cu nervii la pamant.
Bafta la urmatoarea intalnire.

Kokiy,mami de Claudia (12dec.2001)si Razvan (8 iunie 2007)

Mergi la inceput