Job description pt. Office Manager ...

Job description pt. Office Manager ... | Autor: annablue

Link direct la acest mesaj

Dragelor,

Am nevoie de ajutorul vostru (nepretuit).
Situatia este urmatoarea: as vrea sa aflu care este diferenta (dpdv job description) intre jobul unui Office Manager intr-o companie medie romaneasca si acelasi job intr-o companie multinationala cu pretentii (chiar daca abia formata, adica sub un an de zile de activitate).
Eu am lucrat ca si office manager intr-o firma mica (adica sub 10 angajati, fara pretentii de staff) si ma ocupam de tot ce tinea de bunul mers al activitatii firmei. De aia se numea jobul asa...
Acum sunt intr-o firma multinationala cu pretentii mari, dar initial (fiind prima in firma angajata) am venit pe Office Assistant dar ma ocup exact de aceleasi chestii (de fapt si pe marketing si pe HR si pe altele)... Firma e de-abia deschisa si eu trebuie sa-mi renegociez pozitia in companie.
Din ce stiu eu, jobul meu ar trebui sa fie descris ca si Office Manager si sa aiba o salarizare pe masura...ca doar sunt "stalpul" firmei pe tot ce tine de administrativ si nu numai...
Dar vroiam sa ma asigur ca aflu ce alte cerinte/descrieri exista pentru o companie mare (ca pana peste un an cand apare iar negocierea sa nu fiu descoperita si sa stiu cat sa cer de acum).
Asa ca, vin la voi cu intrebarea cheie: ce face un manager de office si cat se da pentru asta, intr-o firma cu pretentii (chiar daca abia deschisa) ?
Ajutati-ma, ca in mai putin de o luna trebuie sa finalizez subiectul si sa stiu cum si ce cer.

Ana

Annablue si Adita(1.11.2002)
"De noi depinde sa avem o viata frumoasa..."

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns matgravidut spune:

Cine este seful tau direct?
Care a fost job description-ul initial
Ce faci in plus?
Unde te situezi tu in organigrama firmei?
Ai persoane care raporteaza direct tie?


18+

M ((

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns lorelaim spune:

Off topic: Matgravidut - scuza-ma te rog frumos ca te abordez in cadrul unui subiect - dar din pacate cred ca nu ai PM activat si nici adresa de e-mail dispo... Eu am lucrat ca Techical recruiter (IT si telecom) in Montreal si doream sa-tzi trimit un e-mail. Daca ai un picutz de timp, te rog frumos trimite-mi un e-mail pe lorelaim@gmail.com. Multzumesc frumos
Multa sanatate si numai bine-tzi doresc!

Lorelai
Haga Parken-Fluturi, Haga Parken-Flori de pai
Gabisor face "salata", Gabisor in parc,
A inflorit iasomia, Alte albume foto
"Daca dragoste nu e... nimic nu e..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns annablue spune:

quote:
Originally posted by matgravidut

Cine este seful tau direct?
Care a fost job description-ul initial
Ce faci in plus?
Unde te situezi tu in organigrama firmei?
Ai persoane care raporteaza direct tie?


18+

M ((



Nu prea inteleg care e legatura cu ce am intrebat eu... Adica eu vroiam niste raspunsuri si am primit intrebari
Ca sa raspund la intrebari, job description-ul a fost pe office assistant, cu multe chestii care tin de organizarea biroului, de chestii legate de contabilitatea primara, etc.
In plus, am fost si personal assistant pentru Country manager-ul firmei.
Adica, o chestie f complexa care insa n-a fost scrisa negru pe alb ca si job description ci doar cerinte la angajare...vina mea ca n-am insistat sa fie scrise (dar am preferat sa nu fie incluse toate cele ce faceam ca si description pe salariul care il aveam).
Seful meu direct este Country manager-ul firmei (mai exista un Administrator) si nu am pe nimeni in subordine.
Dar, as vrea sa-mi dati informatii despre CUM AR TREBUI SA FIE job-ul unui office manager pentru o companie mare.
Asta vroiam si sper sa primesc acest raspuns in timp util

Ana

Annablue si Adita(1.11.2002)
"De noi depinde sa avem o viata frumoasa..."

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ladyJ spune:

Ana,o sa incerc sa-ti raspund desi nu stiu daca te va satisface raspunsul meu.Eu cred ca te complici prea mult in denumirile acestea.....office manager,general menager,project manager,etc.

Cum vad eu treaba: office manager este persoana care menegeriaza toata treaba din birou.Tot ce are legatura cu biroul,trece pe la office manager.Plati,bugete,facturi,contracte,detalii tehnice,etc.Astea se duc mai departe directorului economic.Office assistent e prectic asistentul managerului de birou.Si face treaba mai marunta de care nu are timp office managerul.
Acest office manager,da socoteala de multe ori managerului general,care are mai multe responsabilitati.(decizii vitale,mariri de buget,renegociere contracte,acceptul sau respingerea ideilor managerului de birou,etc)El se ocupa practic de bunul mers al lucrurilor,pe toate planurile(economic,comercial,administrativ etc)

Nu cred ca exista niste delimitari clare intre toate aceste ´´denumiri´´,cred ca depinde pana la urma de fiecare companie.Uneori se mai suprapun(mai mult sau mai putin) sarcinile managerilor,asistentilor.

Tu crezi ca faci defapt munca managerului de birou,tu fiind doar assistent manager?Pai cam asa se intampla in general.Managerul se ocupa de chestii mai...inalte,mai complicate,care cer o alt fel de pregatire,o alta putere de decizie.(in cazul tau,seful,country managerul)Deci tu nu ai subordonati,esti assistent manager.La voi nu exista inca functia clara de office manager,se ocupa country managerul de menegeriatul firmei....si administratorul.Poti primi functia de office manager cand vei avea subordonati,vei avea o anume putere de decizie si vei lucra in mod direct cu country managerul,adica managerul general pe tara.

Cam asta e parera mea....daca te-am ajutat putin,ma bucur.


ladyJ

O palma data la timp face mai mult decat o mangaiere.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns matgravidut spune:

Ladyj are dreptate.

Eu am pus acele intrebari ca sa vedem impreuna care este diferenta dintre jobul cu care ai fost angajata si cel pe care il faci acum. Denumirile pot fi diferite de la o companie la alta.
Eu am fost Office Manager in Romania si ma ocupam de toate cele ce erau mai high level: bugete, raportari trimestriale si anuale, coordonam alte doua tipe care erau Office Assistant si participam in sedintele de Management.

Dupa cum spui tu, chiar daca firma este mare tu nu ai in subordine pe nimeni. Cred ca rolul tau poate fi considerat de Assistant Manager in cazul in care seful tau iti da sa faci rapoarte sau situatii pe care le-ar face el dar nu are timp (ca sa fiu foarte clara).

Daca scopul este sa avansezi si sa ti se mareasca salariul... cred ca nu este cea mai buna cale sa incerci sa ajungi Office Manager... incearca sa faci cat mai multe... sa te implici in fiecare raportare si prezentare si devino mana dreapta a sefului tau. Atunci poti cere si marirea sa schimbarea titlului in Assitent Manager. Daca deja faci toate astea.. convoaca-l la o sedita in care spui ca vrei o evaluare a muncii tale. Ii lasi timp sa te poata evalua. In momentul in care iti spune ca este foarte fericit cu tine ii spui ca ti-ai luat liberatea de ai arata ce faci in plus de cand ai fost angajata... si spui ca ai dori foarte mult sa te ajute sa-ti avansezi cariera. Ca ideea ta este ca ai putea sa-l ajuti cu mult mai multe lucruri (le identifici) si ca acele noi indatoriri pot fi baza unei avansari ca Assitent Manager.

Eu am avut succes asa .. si in Romania si in Canada.


18+ M ((

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns annablue spune:

Multumesc de raspunsuri.
Ca sa continui sa va raspund, eu SUNT mana dreapta a Country Managerului de la noi. Are incredere totala in mine ( a si recunoscut-o public) si ma ocup si de chestii personale ale lui (are si fimra lui).
Diferenta intre ce am fost eu angajata sa fac si ce fac acum este legata de chestii mai complicate gen probleme de marketing (lucrez cu firmele de design pentru logo-ul si banner-ul primului proiect al firmei, cu agentii imobiliari (Colliers)), cu toti furnizorii de echipamente pentru office sau pentru proiectul nostru, am negociat/incheiat contracte ce tin de organizarea firmei si a biroului, etc.
toate astea implica o raspundere mult mai mare fata de un job de office assistant.
Legatura cu firmele de avocatura (sunt 2) tot eu o tin si ce are legatura cu negoicerea activitatii vizavi de orele de plata... cu firmele de leasing si inchirieri de masini,etc.
Asa ca e o chestie complexa, care chiar daca nu presupune sa iau decizii abosult TOTAL de capul meu...am multa responsabilitate.
Acum v-am facut un tablou mai exact al activitatii si asta va poate da mai multe detalii care sa va ajute sa intelegeti de ce consider ca merit mai mult.
Pareri ?

Ana

Annablue si Adita(1.11.2002)
"De noi depinde sa avem o viata frumoasa..."

Mergi la inceput