Loc de intalnire al aspirantelor cu vechime -8
Urmeaza vara marilor impliniri!
Razvan(07 martie 2004)
si mami
Cand Dumnezeu inchide o usa , intotdeauna deschide o fereastra.
Raspunsuri
asi spune:
Oana sunt alaturi de tine
.Vroiam sa iti spun ca am o prietena foarte buna care a fost in sitiatia ta insa a reusit sa ramana
dupa ET cu embrioni congelati.Acum e bine si are 8 saptamani.Nu iti pierde speranta!
Androix felicitari!Georgia bun venit si o viata minunata!
Razvan(07 martie 2004)
si mami
Cand Dumnezeu inchide o usa , intotdeauna deschide o fereastra.
Oana_B spune:
asi, you're sweet.
Felicitari prietenei tale
, e o veste buna.
Si eu bantuind pe forumurile americane tot cam asa inteleg, primul FIV e noroc sa iasa din prima e foarte mult stres, la FET nu mai sunt multe medicamente si nici stresul asa mare.
pupaceli la toate fetele.
Oana_B
www.fertilityfriend.com/home/ysatis" target="_blank">vesnica aspiranta
I love
pink!
valentinag spune:
Anca,am citit din urma si m-a apucat plansul,plang in hohote ca proasta,am ramas 3,noi trei si eu tot raman,azi mi-a venit!Simt ca nu mai pot....
Natalia,felicitari din tot sufletul!
Ma duc sa bocesc in continuare....
"La vita e bella"
poze
marea inghetata
flori76 spune:
Vale,nu mai plange,iubita!
Stiu cum e ziua 1,e naspa rau,fir-ar sa fie!Sunt convinsa ca Dumnezeu are un plan si cu tine,Anca,Tumpilina,Oana,Asi.. si,sper si cu mine si cred ca intr-o buna zi..ne vom bucura si noi de un test de sarcina pozitiv(Doamne,cat imi doresc sa vad unul,off),de burtica,de planuri cu bb....
Va pup pe absolut toate,fetele mele dragi!Fruntea sus,sigur intr-o zi ne vom implini visul! Cu Dumnezeu inainte! 

Flori
------------------------
Idealurile sunt ca stelele: s-ar putea sa nu le atingem,
dar ne pot calauzi in viata.
Noi
Liana30 spune:
aloooooo???????ce'i cu starea asta???ha??
stati mama linistite ca vom reusi si noi pana la urma..ia sa vedeti..
va pupacesc pe toateee..
Vreti sa faceti ceva? 5 euro pentru o viata!!