Tzeapa la Carrefour

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns maraki spune:

Metro este si aici in Germania, nu e romanesc.

Monica
http://community.webshots.com/user/maraki36
mamica de bebe Angelo ( 29 Dec. 2005 )
http://www.dropshots.com/maraki
http://www.dropshots.com/maraki1
http://www.dropshots.com/maraki2

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Karina spune:

quote:
Originally posted by Briantis

Da-mi voie sa te contrazic .La Cora am patit acelasi lucru de n-spe ori.

Briantis, sa nu ma intelegi gresit ca nu tin cu Cora, dar am patit kestia asta de mai multe ori, m-am dus la informatii cu clientii, fata de acolo a venit cu mine la raion, am vazut pretul impreuna si mi-au dat diferenta. Asta s-a intimplat la Cora Lujerului, poate nu peste tot fac la fel.
Ideea era ca vroiam sa va atrag atentia ca la Cora iti da diferenta de bani daca patesti asa ceva. Sa fiti atente intotdeauna la bonul de casa.

Am citit si eu regulamentul si nu stiu ce sa zic, dar e complicat. Nu scrie nimic de hipermarket, doar magazin cu suprafata de vinzare mai mare de 2500mp. In schimb iti cer un document care sa ateste acest lucru: catalog publicitar, factura fiscala sau bon fiscal. Adik nefiind la promotie la Metro sa mai cumpar papusa inca o data.
Dar, rambursarea nu ti-o fac in bani ci numai in cupoane valorice . Asta uita sa mentioneze cind fac reclama respectiva.

Edit: la pagina 11 am gasit papusa JAGGETS la oferta, DAR intr-adevar scrie 2 modele: Flower Power & Paula ! Bineinteles ca papusa pe care vroiam s-o cumpar era alt model, dar PE RAFT PESTE TOT ERAU NUMAI PRETURILE DIN OFERTA INDIFERENT DE PAPUSA!
Eu una nu studiasem oferta, maaaaaare greseala



Asta e parerea mea, dar tu faci cum crezi ca e mai bine

ajutor ptr alexandru
Ajutor pentru Alexandru

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns eve44 spune:

Si eu am avut o divergenta cu domnii de la Carrefour.
Am vrut sa schimb un produs si surpriza"nu se poate "imi zice tipa de la info clienti.Am cerut sa cheme pe cineva de la raion-vine o fatuca -nu stia de capul ei ,ca nu se poate schimba marfa .
In momentul ala am zis ca nu plec sa vina seful de raion ,a venit o alta tipa ,nu stia ce sa zica.
Atunci am chemat un sef mai mare.Tipul a fost f amabil ,m-a ascultat cu atentie si a rugat o domnisoara sa mearga cu mine la raion si sa aleg alt produs.Pe celelalte le-a pus sa-si ceara scuze fata de mine .
Deci se poate ,dar trebuie sa insisti si sa ceri sa cheme un sef.Deh ,asa e la noi.


EVE

"Cu penele altuia te poti impodobi ,dar nu poti zbura."L Blaga

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns madalinad spune:

chestia asta am patit-o acum ceva vreme la mega image, si nu cu un produs, ci cu multe... am facut scandal si mi-au returnat diferenta, si s-au scuzat ca n-au avut cand sa modifice preturile de pe raft...
dupa cum vad, se intampla peste tot, trebuie doar sa fim atenti la preturi...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns women13 spune:

quote:
Originally posted by bumbacel

quote:
Originally posted by women13
... Mai sunt si prosti pe deasupra. Era 1 decembrie si cei de la OPC erau liberi...


la OPC este intotdeauna un inspector de serviciu

bumbacel ingerasului Tudor (9.12.2004)

www.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41659" target="_blank">ajutati-l pe mihaita!...
Merci ! Oricum incercam un tel. Merci mult. E bine de stiut .



otto13dog

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns simply spune:

Deci solutia ar fi sa retinem preturile afisate pe rafturi?
Mi se pare cam incomod atunci cand facem cumparaturi masive sa stim cand ajungem la casa ce pret a avut fiecare produs...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tzitziri spune:

Eu cred ca trebuie anuntat si OPC-ul....adica eu sincer ma gandesc cu groaza ca la cate milioane bag pe an in cumparaturile de la Cora, cu 2-3 mil/saptamana, probabil iau tzepe de alte cateva milioane bune

mai citisem pe un forum ceva asemanator si fusese anuntat OPC-ul...acum nu stiu daca s-au luat masuri sau nu...eu am remarcat o data ca o bustiera avea afisat la raft un pret de vreo 30 RON...care oricum mi s-a parut mare, dar am zis ca imi place si o iau.Ulterior, uitandu-ma intamplator pe bon(nu am obiceiul sa verific a doua oara preturi si ce am cumparat), am observat ca era vreo 37 de RON....din pacate am observat prea tarziu, dar daca stiam nu mai cumparam bustiera respectiva.
Eu te sfatuiesc sa te duci la OPC...mai ales acum cu cate promotii de Craciun au(doar ca sa iti ia ochii si sa profite de 'poate nu vede')

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Tot in Carrefour am patit-o si eu: am cumparat 2 caserole de pulpe inferioare de pui si una de pulpe dezosate. Acasa am constatat ca toate cele 3 caserole aveau pret si etichete de pulpe dezosate (mai mare deci), la pulpele inferioare era lipita eticheta "gresita" peste cea corecta. Nu am avut puterea sa ma intorc sa fac scandal dar am trimis on line o reclamatie la OPC si am atasat si fotografia in care se vedea clar o eticheta pusa de producator cu pulpe inferioare si eticheta Carrefour pusa peste, cu pulpe dezosate. Nu am primit nici un raspuns.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns dana d spune:

"Greselile" astea nu sunt intamplatoare si se pare ca au devenit o regula. Se practica peste tot dar mai ales la Carefour. Din fericire noi ne-am prins de mult si mergem sa scanam pretul de pe produs cand exista dubii. Mai nou unii (Selgros) au desfiintat si cititoarele de pret, cica sunt defecte, dar pe Selgros inca nu am intalnit situatii de preturi "gresite"intentionat sau produse puse in alte rafturi unde sunt afisate alte preturi.
Ultima data era sa o patim cu o sticla de ulei de masline la Metro. cautam un ulei de masline mai ieftin, asa, pana in 200. gasisem una la reclama cu un pret atractiv, parca in jur de 170. Etichetele si denumirile erau destul de asemanatoare, greu sa deosebesti la fiecare sortiment care este pretul. Doar asezarea in raft ar fi putut sa ne indice pretul din dreptul sticlelor respective. Totusi am luat o sticla din dreptul pretului mic si m-am dus sa o scanez. Cred ca era cel mai scump ulei de masline, ceva la vreo 300 si. Cu greu am gasit si uleiul de la promotie care era mai ieftin, ascuns undeva intr-un fund de raft.
Deci e furt la nivel inalt, probabil ca e o politica de piata, cum sa vinzi produsele scumpe pacalind clientii. Te trezesti abia acasa cand iei factura si treci in revista cumparaturile.
Noi am luat plasa odata cu pateul Poiana de la Scandia (foarte bun dealtfel). Am luat o cutie si abia dupa ce am iesit din Metro, uitandu-ne pe factura, am constat ca platisem 6 bucati. Deci erau ambalate cate 6 dar la raft erau multe si desfacute. De atunci ma uit mereu la nr de bucati la bax.


Fetele mele

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ceela spune:

Eu am cumparat vineri din carrefour o tigaie de tabla. Sambata dimineata am spalat-o cu detergent normal de vase,nu dintralea tari pentru oale sau chiuvete), am facut 2 ochiuri, am spalat iar tigaia, am pus-o sa se scurga, sa se usuce. Pana seara era plina de rugina. M-am umplut de nervi, am cautat bonul, am vrut sa ma duc sa le-o dau in cap. Apoi m-am calmat, ca nu era scumpa, si am dus-o direct la cazanul de gunoi. E mai mare drumul si nervii ataca sanatatea.

Traian 24.02.2006
poze

Mergi la inceput