insarcinata - din nou
Azi am aflat ca sunt din nou insarcinata. Banuiam dar nu eram sigura. Pana aici - motive de bucurie.
Problema este ca am o fetita de doar 8 luni.
Nu stiu ce sa fac : sa il pastrez sau nu ? Sunt in ambele cazuri si avantaje dar si dezavantaje.
Voi ce spuneti ? Mai este cineva in aceeasi situatie ?
Am uitat sa spun ca sunt si studenta , ce-i drept la IDD (invatamant la distanta).
Va rog din suflet sa sa ma sfatuiti ce sa fac pentru ca pur si simplu nu mai stiu incotro sa apuc. Pe cat de fericita eram cand am aflat ca sunt insarcinata cu Andrada pe atat de trista sunt acum.
Astept parerile voastre. Va multumesc !
Raspunsuri
ruscus spune:
draga cristina,eu cred ca un copil e intotdeauna un motiv de bucurie si o mare binecuvantare.chiar daca la ora actuala in ro. e greu sa cresti un copil eu te sfatuiesc sa pastrezi sarcina,aminteste-ti imensa bucurie pe care ai simtit-o cand ai luat in brate copilul nou nascut,primul gangurit,primul zambet,esti gata sa renunti la aceasta minunata comoara? fiecare copil e unic,chiar daca iti va fi greu prezenta lui iti va da putere sa mergi mai departe.inainte de a lua o hotarare gandestete bine inainte pentru a nu regreta mai tarziu.Te pup. P.S.felicitari pt sarcina.florina
Reliana spune:
Crissandrada, problema e īn felul urmator: tu trebuie sa stii ce īti vine mai bine, dar gāndeste-te ca un copil nu vine acolo unde parintii nu se descurca, sau acolo unde nu e nici o sansa de supravietuire. Poate, odata ai sa regreti daca faci pasul sa nu lasi copilul, gāndeste-te ca alte femei asteapta ani de zile si fac tot ceea ce se poate pt a avea un copil. Si eu stau, īnca cu incertitudine asupra acestui fapt, dar tin sa te anunt ca, daca sunt īnsarcinata voi tine copilul, chit ca īmi va fi greu(poate) si avānd īn vedere faptul ca am nascut cu cezariana in Noiembrie 2002. Gāndeste-te bine, noi putem sa-ti spunem tot felul de pareri, dar tu esti cea care va lua decizia finala!
Īti doresc bafta, si gāndeste la "rece" problema!