Iar probleme

Iar probleme | Autor: roxanam

Link direct la acest mesaj

Iar probleme.
Aceeasi sangerare si tot nici o explicatie ( sarcina in evolutie 15 sapt). Este al treilea medic la care merg si toti sunt medici renumiti in Constanta.
Am luat alilestrenol dar mi s-a spus sa nu le mai iau ca nu mai este nevoie. Toate bune si frumoase pana marti cand surpriza … sangerare destul de puternica. Fuga la si la alt doctor si raspunsul… “ nu se poate sti care este cauza ( placenta sta bine, colul este inchis si destul de lung si bebe dadea din maini si din picioare) Totusi dupa un asa raspuns “ nu stiu” imi prescrie Gravibinon injectabil si no-spa injectabil. Mai ori eu sunt nebuna ori astia sunt dementi asa ca probabil au hotarit toti sa dea ca presupusul ca ar fi vorba de o insuficienta hormonala? Nu ar fi trebuit sa ma trimita sa fac niste analize. Voi ce ziceti fetelor?
Si un Paste Fericit!
Va pup si va mutumesc ca existati!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns romana spune:

E cam ciudat. Nu am un sfat pentru tine, dar pot sa-ti spun ca am citit ca in primul trimestru mai pot sa apara singerari, dar nu asa de abundente ca la ciclu.

IN cazul in care mai ai contact sexual eu zic sa te opresti, sa nu mai faci sex, ori sa faci mai rar.

S-ar putea sa ai o rana pe col, dar cred ca medicii ar fi vazut-o si ti-ar fi spus.

Oricum fii pe faza, urmareste ce ti se mai intimpla si daca e ceva suspect , fuguta la doctor.

Sanatate si tie si lui bebe

Cu drag Romana

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns parpalak spune:

Si eu stiam ca pot sa apara singerari in primul trimestru, fara sa afecteze bebele in nici un fel.. Ba chiar singerari care seamana foarte bine cu un ciclu - vezi cazurile in care gravida n-a stiut ca-i gravida din pricina ca-i venise ciclul (dupa parerea ei)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Oana spune:

La ce medici ai fost in Cta, Roxana?

Mergi la inceput