Endometru,ovulatie,monitorizari si gravidute-126

Raspunsuri - Pagina 4

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns iepurila spune:

Va pup pe toate si va doresc o saptamana minunata.

Eu ziua 15, fost ieri la echo. Deja ovulasem. Probabil prin ziua 13 dupa durerile care le-am avut (stiti ca pregnylul l-al facut in ziua 12).

Acu stau cuminte si astept.....

Va pupicesc

Eu, iepurica
Oamenii nu esueaza, doar inceteaza sa mai incerce.

Mergi la inceput

Feterle ajutati-ma si pe mine ca mi-a intrat mintea in vacanta.
Stiu ca am citit aici la voi, ca parertile asupra IUI sunt impartite. Ca sunt unii medici care sustin ca sansele in cazul unei IUI sunt mai mici decat pe cale naturala.(Parca Lachi a spus asta?)

Va rog eu mult, luminati-ma si pe mine. Ce argumente exista in acest sens? Care sunt explicatiile?
Sper ca nu am facut-o de oaie..... please astept un raspuns

Eu, iepurica

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Liana30 spune:

'neatza la endometrioase
o zi minunata!!!
fug la treaba!!!

"Nimic nu-i imposibil!"

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ali spune:

A trecut si a doua luna de stimulare ovariana.Din pacate nu s-a intamplat nimic bun.Nici nu stiu daca sa mai continui cu stimularea si in a treia luna.Ovulatie a existat in fiecare luna se pare ca fara nici un folos.
Moralul, bineinteles ca e la pamant,dar o sa-mi treaca.Asa e in fiecare luna in ziua cand vin uratii.

ali

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns katthy spune:

Mishulina tot asa stiam si eu ca lunile cu instilatii sunt numai bune de
Se pare ca mai ales trompa dreapta e cam varza si dr. nu vrea sa risc. Am avut si aderente urate asa ca prefer sa nu ma grabesc.
Azi am fost la o noua instilatie am intrabat dr. cam cand am sanse mai concrete . Raspunsul nu a fost tocmai incurajator: nu poate sa spuna exact ca mai avem de muncit.
Recunosc....... sunt cu moralul la pamant. Daca nici cu laparo nu a putut repara tot ....nu stiu ce altceva ar putea.