dr. iosup

Raspunsuri - Pagina 6

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns mihailescu teodora spune:

quote:
Originally posted by miky_mamica

Buna fetelor,
vreau si eu sa pun o intrebare pt ca vad ca este un subiect care-l are drept subiect pe dr Iosup. Unde il pot gasi si cum sa-mi fac si eu o programare pt eco de morfologie fetala de trim II?
Daca ma poate ajuta cineva va rog sa-mi raspunda.
Mersi
Miky

11+




Vezi ca ti-a raspuns Mandarinutza mai sus!

Teodora 22 + Mihnea
http://new.photos.yahoo.com/gogosnel/albums/

,,Daca vei reusi sa-ti pese si de altii inafara de tine,vei avea succes si te vei simti implinit'' Maya Angelou

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Mitsu-bishu spune:

Daaa... Vad ca Dr. Iosup asta e bun, am vazut si nr. lui de telefon si adresa la care il pot gasi, dar am si eu o intrebare - il pot gasi si intr-un spital de stat? Pentru ca eu sunt studenta si nu imi mai permit sa platesc alte investigatii, avand in vedere ca pana sa aflu ca sunt insarcinata am platit o groaza de analize...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns socrate spune:

Salutare,

M-am contrariat un pic citind toate mesajele. Nu stiu ce sa mai cred. Ce-i drept am dat azi nenumarate telefoane incercand sa gasesc o programare, la Pop, Herghelegiu, Iosup. Am reusit intr-un final sa ma programez la Iosup in decembrie la Fortis. La CMU nu mai aveau locuri decat in ianuarie. Incerc sa fac ac. ecografie 3D, morfologie fetala si Doppler in saptamana 21.
Mi s-a spus ca e unul din cei mai buni, eu am facut pana acum 2 ecografii normale, si totul e ok, nu stiu daca e cazul sa imi fac griji sau nu...Nu am facut inca triplul test, dar planific sa il fac peste o saptamana.Nu stiu la ce sa ma astept incerc sa nu ma agit, neavand nici un motiv real sa imi fac griji.
Poate mamicile cu mai multa experienta sa imi spuna daca ti se spune de la eco normal in caz ca e ceva in neregula.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns natynic spune: