Copilasi noiembrie decembrie 2004 (96)

Raspunsuri - Pagina 2

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns onitza spune:

"PS... nu s-a dezbatut niciodata sub despre constipatia cronica?... ca eu am incercat tot ce se poate, pana si remedii homeopate... NIKA... Plang langa el cd face!...." (FELIS)

Ma intrebam, daca in Romania nu se gaseste remedii pentru constipatie, ce-ar fi sa incercam sa gasim solutii undeva in strainatate?? poate ca sunt medicamente care nu se gasesc la noi si care l-ar ajuta pe Mihai sa faca fara dureri si sa scape de constipatie!!! dar cum sa n einteresam? banuiesc ca ai dat pe forum de veste, nu? eventual, mai da o data, mesaj, dar cu mentiunea pentru fetele care sunt stabilitate in afara, sa se intereseze ele pe la doctorii lor! sa nu e doar o parere!!!! FELIS, tu probabil ca te-ai gandit nu numai la sta, ci la zeci de solutii!!! am sa mai intreb si eu pe nist eprieteni care au terminat medicina in Bucuresti, dar acum o practica in AMerica! te anunt ce aflu!

Onitza si Paul Constantin (28.11.2004)

pozele noastre
PETRECEREA DE 1 AN!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns FELIS spune:

Cand zici constipatie cronica toata lumea... "a... si fata/baiatul meu e constipat/a"toata lumea crede ca e constipatie pur si simplu... la care bagi un temometru in fund si gata iese... Pai eu bag uneori si cate 3 supozitoare pe parcursul unei zile si tot nu iese.
Zilnic:
- o linguritza de miere dimineatza dizolvata in lapte
- masa de fructe e obligatoriu de pere/prune cu zeama de portocala si miere
- un remediu medical sau naturist de cele mai multe ori... Toate fara rezultat

Deci dupa ce ca ii dau zilnic miere si fructe care ajuta, ii bag supozitor si de multe ori nu iese... nici asa... Detaliile mai putin placute:
- face cu sange cam la 10 zile
- face f gros (sotul s-a speriat intr-o seara cd a vazut: "Pai nic eu nu fac asa de mare!!!!!!")
- de multe ori stau si "scobesc" la propriu sa il ajut sa faca...