Doctori pentru infertilitate
Raspunsuri - Pagina 3

laureta spune:
quote:
Originally posted by camy062004
unde este clinica Med New Life?sau un nr. de tel.
camy
http://www.medlife.ro/ Bafta

Laureta si galusca Inisa

asi spune:
quote:
Originally posted by Diana9703
v-o recomand pe dr Ana Tolea - spitalul Filantropia. Am nascut amandoua fetele cu ea.
Diana
mamica Anei si a Mariei
Diana pe noi ne intereseza medicii care trateaza INFERTILITATEA deocamdata.
Sa-ti traiasca minunile Ana si Maria.

iepurila spune:
Asi,
Dna Dr Grigore are cabinet particular MEDIS, iar Dl dr Mihaila lucreaza la cabinetul Dlui Profesor Dragomir (o mare somitate in Iasi).
Ambii (si Dna Grigore si Dl Mihaila sunt medicii maternitatii (spital universitar) Cuza Voda din Iasi.
Eu, iepurica
Oamenii nu esueaza, doar inceteaza sa mai incerce.

camy062004 spune:
de dr. Trandafir Florica stiti ceva?am auzit ca este pt. infertilitate pt. cine o cunoaste rog mai multe detalii.
camy

cami30 spune:
Recomandarea mea Dan Tutunaru, Elias. Nu te plimba, nu iti promite.
Metode de tratament? Monitorizarea ovulatiei si laparoscopia. Nu face FIV, nu da tratamente doar ca sa nu pleci cu mana goala din cabinet.
Il recomand cu toata caldura
cami

crinuta71 spune:
Cristina eu am facut laparoscopie cu dr. Micu la Cluj la o clinica privata (dar se putea face si la Gine I). Mi-a facut suturi foarte mici si intradermice. Daca ar trebui sa ma mai operez tot la el as merge.
Acum am facut si un FIV cu dr. Micu, nu stiu inca rezultatul. Se poarta frumos si daca il intrebi ceva iti raspunde (dar trebuie sa-l intrebi). Mi-a spus intotdeauna variantele de tratament care le am, nu m-a purtat pe degeaba. Cel putin cu mine asa a fost. Am vazut ca deja e pe lista.

badjoke spune:
quote:
camy
Este pe str. Romulus. Dar mai bine intra pe adresa lor de web:
www.med-new-life.ro
"Cine se amesteca in Legenda Personala a altuia, niciodata nu si-o va descoperi pe a lui." ~ Paulo Coelho

badjoke spune:
quote: