Infiintare SRL fara activitate pe moment

Infiintare SRL fara activitate pe moment | Autor: geniest

Link direct la acest mesaj

va rog mult cine stie sa ma lamureasca si pe mine.

Am infiintat un SRL (activitate principala: comert cu amanuntul articole de imbracaminte)pe 25 iulie anul curent.Am actele firmei (actul de constituire si certificatul de inregistrare)si cam atat....

In acest moment nu desfasor nici-o activitate deoarece sunt in cautarea unui spatiu de vanzare.

In acest caz (fiindca nu vreau sa platesc un contabil pana nu am activitate)ce trebuie eu sa fac???? Pana imi gasesc spatiu, ceea ce poate fi si peste 2,3,4 luni......
De ce mai am nevoie, unde trebuie sa mai merg, ce trebuie sa depun??? Imi trebuie registre???De care???

Stiu ca sunt sacaitoare insa chiar nu vreau sa dau bani unui contabil doar pentru atata lucru.....

Multam' fain....

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns cait spune:

in rpumul rand daca ti-a iesit anul trecut trebuia sa depui declaratia 100 la 3 luni adika pe septembrie si decembrie si la sf anului 2004 declaratia k nu ai activitate.ai anul acesta tb sa repeti aceste declaratii...o sa te trezesti cu amenda.si ink o chestie in iunie la fel declaratia de inactivitate.iar in momentul in kre ai infiintat firma te duceai cu registrul jurnal si registrul inventar la administratia financiara sa ti le semneze si cu un cerficicat de inregistrare.asta e tot ce aveai de facut.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns geniest spune:

In mesaj am scris ca firma este infiintata pe 25 iulie 2005

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns cait spune:

sorry atunci repeti accealeasi operatiuni pana gasesti un spatiu..adik vei depune pt trimestrul 3 pana pe 21 octombrie parca declaratia 100.te sfatuiesc k sa nu stai la coada sa te duci la inceputul lui octombrie.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Rozi spune:

1. Cumperi:
- registru inventar
- registrul jurnal
- registru unic de control
- registrul de evidenta fiscala (daca esti platitoare de impozit pe profit)
- registrul de evidenta a salariatilor (daca esti platitoare de impozit pe venit trebuie sa angajezi o persoana in termen de 60 de zile de la infiintare)
- jurnal de vanzari (daca esti platitor de TVA)
- jurnal de cumparari (idem)
Unele regsitre trebuie numerotate, snuruite si inregsitrate (la Adm Fin, reg salariatilor la ITM).
Ai termen parca 30 zile de la infiintare.
2. Vei avea nevoie de casa de masrcat fiscala - despre asta nu stiu nimic, intereseaza-te.
3. Se depune lunar declaratia 100 (daca ai bifat, pe cererea de infiintare, ca esti platitor de taxe pe salarii - chiar daca nu ai angajat, depui cu zero!)(declaratia asta se genereaza cu o aplicatie care poate fi descarcata de pe saitul min fin).
4. In declaratia 100, facuta la sfarsitul unui trimestru, se trece si impozitul pe profit/venit; daca esti platitor de impozit pe profit, o treci cu zero (dar musai o treci!); daca esti platitor de impozit pe venitul microintreprinderii, daca primesti dobanda pe banii aflati in cont la banca, trebuie sa calculezi, sa declari si sa platesti impozit 3% pe aceste dobanzi!
5. Daca esti platitor de TVA, trimestrial, depui decontul de TVA (cod 300).

Vezi ca deja am scris o gramada... sigur mi-a scapat ceva... grija mare daca vrei sa le faci singura... putini sunt cei care iti spun tot ce trebuie sa stii, ca le iei painea de la gura (eu tin regim )

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns zana spune:

Si cauti urgent spatiu, ca daca tot depui atatea macar sa merite drumul!
Succes iar primul bilant sa nu fie fara activitate iti doresc.
zana

Mergi la inceput