La serviciu am fost"promovata" ca sefa de birou.Mi s-a dat decizie de semnaturi pe documente cu regim special, am primit decizie pentru obiecte de inventar si mijloace fixe, si atat.Nu mi s-a dat decizie pe post,fisa noului post si nici clasa corespunzatoare de salarizare.Ma tot plimba cu vorba...In schimb o multitudine de responsabilitati.Ce pot face?Ce responsabilitati clare am(daca ele nu sunt scrise nicaieri), la ce pot spune nu si cum imi pot apara drepturile?
Multumesc anticipat!
ana
Simplu. Nu semnezi nici o decizie pentru simplul motiv ca nu scrie nicaieri.
Marius Pernes
home page - www.marius.rdsor.ro
Am inteles ce zici, dar imi dau niste responsabilitati care in mod normal trebuie mentionate in fisa postului, eu le fac si daca le fac bine imi mai dau......Si eu trebuie sa tac.Problema e ca e stresant confuz si am cam ajuns la limita rabdarii dar(fiindca nu-mi pot permite luxul de a ma da afara..)nu stiu cum pot sa pun problema ca sa-i determin sa puna situatia pe un fagas normal...Ori da -cu tot in regula ori ba si ramane ca inainte...
ana
Trebuia facut act aditional la contractul de munca. Fisa de post e anexa la contractul indiv