Piatra Neamt - Perla Moldovei (3)
Raspunsuri - Pagina 10
dora78 spune:
Mey, pai hai sa incercam sa ne... identificam... pe unde am facut "scoli" si in ce ani, pe unde locuim... la ce gradi merg kupiii nostri... Incep eu: am terminat Hogas-ul in '97, apoi Litere la Iasi... acum am o fetita de 5 ani si stam in Darmanesti...
Voi cine sunteti...?
Mandita, fiica-mea nu mai e bb, pe atunci ma plimbam cu ea prin parculetul din centru... acum mergem des in celebrul parculet de la Aurora.
Dora, mami de Ami
I'm the best, so "beep" the rest!
Amelia mea
iully spune:
Buna idee,Dora.
Eu sunt Iuliana,24 ani.Copilul e Cristian,un an si doua luni.Daca vedeti prin parcul central un un copil cu strabism in hamuri,noi suntem.Eu am terminat Rares,acum sunt la medicina Bucuresti.
Mandita,bine ai venit si sa-ti traiasca fetita.
pupici
dora78 spune:
Da, mamicile de la noi chiar sunt ocupate... Iuliana, ma bucur de cunostinta!
Dora, mami de Ami
I'm the best, so "beep" the rest!
Amelia mea
herra spune:
eu sunt mai "babatie": am terminat la Rares in '92, apoi ISE-ul la Iasi.
Vlad are aproape 1 an.
noi cand venim in Piatra la bunici cautam umbra - la Colibe, desi cam miroase de la animale, sau la Bicaz, la ponton...
Nu exista decat un singur copil perfect in lumea aceasta si fiecare mama il are!
Cristina & Vlad (23 septembrie 2004)
iully spune:
Am fost zilele astea la Bucuresti si m-am speriat,ce aglomeratie,ce circulatie...Stiu ca e capitala si sunt si locuri frumoase dar eu n-as schimba oraselul nostru pe nimic.De-abia astept sa terminm facultatea sa ma intorc definitiv in Piatra...
pupici
ionella3003 spune:
fetelor, tare mi-a fost dor de voi, n-am mai apucat sa scriu, dar revin. acum e alex bolnavior dar ne facem noi bine!...
Ionela si Alex (DN 21.09.2004)
ALEX cantaretul
herra spune:
salutari fetelor din Piatra si sanatate bolnaviorilor!
ce mai faceti voi??