Help: cum sa fac? (probleme cu RDS-ul)
Buna,
avem internet prin cablu de la RDS... nu am avut probleme pana acum 2 sapt. cand n-a mai mers net-ul.
De Duminica (3 Aprilie) tot facem zi de zi la ei sesizare... ca vin maine, ca vin poimaine... NIMIC.
Ba mai mult... in seara asta cand sun sa vad de ce n-au venit asatia de la RDS ca sa constate, un tip ma anunta ca reclamatia mea a fost inchisa astazi ca s-a rezolvat!!!
Cum naiba sa se rezolve?!
Si pe noi nu ne suna nimeni ca sa ne intrebe nimic?!
Am redeschis in seara asta alta reclamatie, ne-au zis ca maine vine o echipa tehnica... desi ma indoiesc.
Ce pot face?
I-am amenintat cu OPC... cu reclama negativa in ziare... degeaba... parca sunt de neclintit! :(
In contract scrie ca in maxim 24 ore de la sesizare ei trebuie sa rezolve.
Voi ati patit-o cu RDS-ul?
Cum ati rezolvat si dupa cate zile de asteptare>?
Multumesc mult, pupici.
Raspunsuri
mariana75 spune:
In seara asta am cerut si mi-au dat, dar pt. cealalta inregistrata cum zic ei pe 4 (desi eu pe 3 seara i-am sunat), NU. :(
joxy spune:
Daca RDS sustine ca a inregistrat sesizarea in data de 4, pot sa iti spuna cu ce nr. de inregistrare a intrat.. si cine a dat "rezolvata" problema.
Cu respect,
G.
Choose life
adi2003 spune:
Vezi ca daca ii chemi s-ar putea sa si te coste.
Eu am patit-o cu un service din asta.
Si nu din vina mea nu mi-a mers internetul un timp.
M-am trezit pe factura urmatoare cu un service mai mare decat abonamentul lunar.
Bineinteles ca nu am platit service-ul, decat abonamentul lunar. Dupa ce m-am gurit cu RDS-ul 3 zile pe email si fara rezultat, am fost personal la sediul lor cu o contestatie scrisa. Ei, cand am depus contestatia in scris, deja au inteles ca e ceva serios.
Am vrut sa platesc doar abonamentul in numerar (adica factura partial)- pana la solutionarea contestatiei, initial au zis ca nu se poate: ori tot, ori deloc. Pai daca nu plateam abonamentul, imi taiau internetul. Le-am spus clar ca daca nu vor sa ia banii doar pe abonament, am sa il platesc prin banca.
Pana la urma, dupa o discutie fata in fata cu unul din reprezentantii RDS-ului, au inteles ca am avut dreptate si mi-au stornat factura.
De atunci, sa nu zic intr-un ceas rau, n-am mai avut probleme mari (adica de lunga durata) cu semnalul la internet si cred ca au inteles ca totusi, e important cum trateaza clientul. Le-am dat cateva sfaturi si pe email, se pare ca au tinut cont cat de cat de ele, in timp.
Oricum, d-l respectiv a facut greseala sa zica(probabil si presat de situatia in care a fost pus de a da verdictul favorabil mie) ca la un viitor service voi fi taxata mult mai aspru.
Raspunsul meu scurt si la obiect: "Nu va mai fi nevoie de un nou service. Cand internetul nu va mai functiona cateva zile, voi renunta la serviciile dumneavoastra".
Atunci mi-am luat angajamentul, ca indiferent ce se va intampla nu-i mai chem. Ori functioneaza interenetul, ori nu si renunt la serviciile lor. Simplu, nu?
Adevarul e ca apoi, le-am facut reclama (in sensul bun al cuvantului)pe la cunoscuti, caci chiar au inteles ca intr-o lume concurenta e bine sa vii pe piata cu preturi atractive si servicii de calitate. Cel putin, de un an incoace s-au straduit cat de cat.
In concluzie, RDS-ul are preturi bune la abonamente, dar daca e vorba de service/te cam ard la buzunar.
Eu zic sa fiti atenti la fiecare punct dintr-un contract pe care-l incheiati. Unele clauze pot fi in favoarea sau defavoarea dumneavosatra.
adirys21 spune:
Buna!
Internetul prin cablu foloseste un modem de cablu.Din cauza alterarii semnalului care poate aparea din motive de tot felul acest modem se poate desincroniza cu echipamentul aflat la rds.Desincronizarea asta presupune o resetare din ambele capete,adik resetezi modemul la tine si suni la support tehinc rds si ii rogi sa reseteze echipamentul la ei.Asta in cazul in care nu ai probleme de soft si pc-ul functioneaza,adik ai link in placa de retea,modemul functioneaza normal si nu ai mai avut probleme cu el si daca nu rezolvi nimic explica-mi in detaliu cum exact nu merge ,care e problema.
Bafta
adirys21