Durere de mijloc

Durere de mijloc | Autor: Andruska

Link direct la acest mesaj

Stiti cumva vreun remediu pentru dureri de mijloc? Vreun unguent sau orice altceva?

Multumesc f mult

Andra lui Andrei Teodor (18 septembrie 1999) si Matei Daniel (6 februarie 2004)

NIHIL SINE DEO !!!

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns aissa spune:

Care e motivul durerii?

Daca e ceva reumatic sau datorat unei miscari, ridicari gresite... sunt mai multe unguente. Nu stiu daca pot sa dau denumiri, eu incerc si, daca nu e voie, rog moderatorii sa le stearga: Diclofenac, Fastum gel, Finalgon (asta nu stiu exact cum se scrie). Chestia e ca nu stiu cum te ajuta, ca sotul meu se chinuie de 3 saptamani de cand a ridicat niste borcane si nici acum nu i-a trecut de tot. Poti sa incerci si cu Ketonal (pastile) sau supozitoare cu indometacin sau diclofenac.

Daca e ceva mai "femeiesc" - un antispastic (eu iau scobutil).

PS: nu sunt medic si nu lua ce spun ca pe ceva sigur. Eu am scris ce folosesc eu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns andreea76 spune:

Depinde de la ce este durerea de mijloc, poate fi de la rinichi, si atunci nu trebuie unguent, sau de la curent, ridicat greutati etc, si in cazul asta poti sa te dai cu Diclofenac, Voltaren etc.
Sanatate multa!

Andreea & David (07.07.2001)

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns aida_o spune:

Daca durerea e pe fond reumatic, cel mai bun este supozitorul Piroxicam. Exista si pastile, dar supozitoarele actioneaza mai rapid.

Atentie, daca iei vreun antiinflamator sub forma de pastila(Piroxicam, Indometacin, Diclofenac), musai sa iei si pansament gastric (cum ar fi Dicarbocalm)

Daca nu e pe fond reumatic, ci mai mult te dor muschii, un bun miorelaxant este Mydocalm-ul.

...Sigur, noi ne dam cu presupusul, ca numai un medic poate sti de ce natura este durerea ta

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Andruska spune:

Multumesc .