Cadouri pentru strainatate - help pls
Sunt intr-o mare dilema legata de cadourile pentru niste prieteni din Germania, la care voi sta 3 saptamani. Voi cam ce cadouri duceti prietenilor din strainatate? Aceeasi intrebare se adreseaza si romanilor stabiliti in strainatate: ce v-ar placea sa primiti din Romania, dupa ce tanjiti?
Trebuie sa tin cont si de faptul ca nu sunt mari amatori de artizanat si, in al doilea rand, merg cu avionul, deci nu pot lua cadouri prea voluminoase. Voi lua sigur cel putin 2 sticle de vin, alb si rosu si, daca voi gasi, niste branza de burduf in coaja de brad. Alte sugestii????
Raspunsuri
geliza spune:
eu am cumparat pentru niste prieteni din Canada si SUA obiecte de artizanat (farfurii din ceramica de horezu, niste obiecte decorative pe care scrie romania)...dar ei sunt amatori de artizanaturi....si DVD-urile cu Toma Caragiu si Amza Pelea, niste cd-uri cu muzica romaneasca...o carte cu povesti pentru un copil...tzuica...
mai are cineva idei?
Eliza si Mara (24.01.2002)
ariadne spune:
Candy,
intreaba-i pur si simplu!!!!
eu spre ex.am nevoie tot timpul de forfecuta pt.pielite, banal, insa zau ca sunt cea mai fericita cand prietenii imi trimit!
stiu ca nu te-am ajutat, insa cred ca ideal este sa-i intrebi.
Candy spune:
Ariadne, varianta cu intrebatul am incercat-o prima data, dar fara nici un spor. Sunt prea draguti sa-mi ceara ceva, asa ca am primit doar reactii de genul: "Nu ne trebuie nimic, stai linistita, nu-ti cheltui banii cu noi, noi ne bucuram sa te avem aici... etc. Dar oricum sa stea cineva pe capul tau 3 saptamani e totusi un oarecare deranj, ca sa nu mai zic de cheltuiala, si chiar as vrea sa le ofer ceva care sa le faca placere si trebuinta...
Candy spune:
Ah, am uitat sa fac o precizare importanta - si anume ca ei sunt sasi plecati din Ro, deci artizanatul romanesc si muzica romaneasca nu-i atinge in mod deosebit la "coarda sensibila".
Oana_B spune:
Daca-s sasi poate nu s-ar supara de niscai tuica, branza si slanina