Iubirea de tata...
Raspunsuri - Pagina 2

Luizax spune:
hai ma marius, nu te mai codi atata, zi repede ce poza sa puna la pofestire ca sta saitun lok Mai ejt profesor? sau te-ai reorientat? kiar...pe cand carticica?....ca iote cedea doritoarele
Luiza
P.S. sper snu te iei (si tu) de scrisul meu cosmapuce nebuneala
Luizax

marius spune:
Nu mai sunt profesor..lucrez doar pentru firme private. Carticica?! Eu nu am scris nici o carticica.
marius

Veve spune:
quote:
Originally posted by marius
Carticica?! Eu nu am scris nici o carticica.
marius
...N-ai scris dar sunt sigura c-ai avea ceva material adunat pentru una.Numai cele de pe forum...nu mai vorbesc de ceea ce mai pastrezi doar pentru tine..

Irina & Veve cea cumintzica foc!

Luizax spune:
Marius :) pai n-ai scris...dar ai face bine sa scrii . si eu am fo profesoara ... 1 an, nu sra zice a?
. Anyway mai skrie tu dastea ca miemi plac (si vad ca nu numai mie). satz traiaska fetele!!!
Luizax

ali spune:
M-au emotionat cuvintele tale.MA bucur ca exista barbati atat de sinceri si de deschisi, care sa recunoasca ce simt in astfel de momente.Te rog sa-ti feliciti sotia (Angela) pentru ca a stiut pe cine sa aleaga ( pe tine).
ali

marius spune:
pentru admin...
- ce sa spun luati o poza de la adresa http://marius.rdsor.ro/poze/daria-album.html care o considerati mai potrivita.
cat despre carte eu nu am nici un material strans nicaieri...ceea ce scriu, scriu direct (adica din cap). Nu mi-a trecut prin capsor sa scriu vreo carte desi...stiu eu...dar nu am timp...si cine sa citeasca...poate copiii sau parintii - copiilor lor...povesti (-oare)...ca fiica-mea cea mare (Ioana) ma tot bate la cap sa ii spun povestea cu "Chapy piticul cel urias" (adaptare
) sau cu un alt personaj original "Cepelica" (de la ceapa) amandoua povestile fiind "no end stories"...si are o memorie beton de fiecare data stie unde am ramas...dar asta nu e o problema deoarece lumea povestilor e fara sfarsit...eu nu am gasit inca sfarsitul cel putin
Marius