Iarasi Carrefour!
Am cumparat din carrefour un set de masini pentru copil, iar acasa am constatat ca lipsea telecomanda de la o masinutza.
Acum cateva zile am cumparat o caserola cu carne care a costat.... 160 ron, in loc de 16 ron (in loc sa inregistreze 800g, au inregistrat 8 kg!!!!!!!!!!!!). Noroc ca am vazut imediat ce am plecat de la casa; ma intreb daca mai primeam banii inapoi daca observam acasa sau peste cateva zile.
Deci, atentie sporita la carrefour!
Raspunsuri
LindaZ spune:
Am niste rude care spun ca numele de Carrefour vine de la "care te fura". Daca poti sa mai si razi dupa cate ai patit ...
_Ralu_ spune:
departe de mine ideea de a le lua partea celor de la carrefour. si eu am mai patit-o...si nu numai la ei. si la cora.
in fine...ce vreau sa-ti spun, e ca sigur iti primeai banii inapoi daca pastrai bonul...te duceai inapoi cu caserola si le-o aratai...era clar ca acolo nu-s 8 kg de carne. ar fi fost prea gogonata, n-aveau ce sa pretexteze...nici nu exista caserole de carne de 8 kg la ei.
la fel puteai merge cu masinuta sa le spui ca nu a avut telecomanda. sigur ti-o schimbau.
ideea e sa mergi cu bonul...in 48 de ore nu e niciun fel de problema.
am cumparat un blender de la ei.
ajunsa acasa mi-am dat seama ca nu e bun de nimic...nu pasa cum trebuie...el functiona saracu' dar nu ma multumea pe mine treaba pe care o face.
m-am dus a doua zi cu bonul si am zis ca nu-s multumita de produs, si-mi vreau banii inapoi...nici macar n-au desfacut cutia sa vada daca am pus acolo tot ce trebuie. mi-au completat o hartie, mi-au luat produsul si mi-au dat banii....fara comentarii.
pot sa spun ca mereu au fost f receptivi atunci cand le-am semnalat o problema.
daca nu esti multumita, mergi si-ti cauti dreptatea.
*******************************************************
raluca, mami fericita de www.totsites.com/tot/alexia-maria" target="_blank">alexia-maria (07.09.2006)
Deianira spune:
Din cate stiu eu, exista o lege care specifica ccc ca orice produs poate fi schimbat in termen de o luna. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. (Sau daca aveti un link, sa-l puneti, eu habar nu am unde sa caut)
In orice caz, in majoritatea magazinelor ni se spune ca nu se pot da banii inapoi, ci doar schimba produsul. Nu este adevarat, am lucrat in comert si se profita de faptul ca ccc consumatorii nu-si cunosc drepturile.
Freia spune:
termenul este de 10 zile lucratoare de la data cumpararii pentru schimbare produse si banii inapoi (daca nu vrei sa schimbi produsul)comform OG 130/2000
Ancuta-Maria spune:
da, si eu cred ca daca incercam sa comunicam se rezolva si nu toate greselile sunt facute intentionat. Eu cred ca iti primeai banii si a doua zi sau peste cateva zile, daca te intorceai cu acea caserola la magazin.
Eu am cumparat pt bunica sotului meu un tv color (de la un magazin mare din Pitesti, supermarket, dar nu imi mai amintesc numele... ). Am incercat acolo tv'ul, l'am platit, l'am pus in masina apoi am continuat vizitele si abia a doua zi l'am scos pt a'l pune in functiune si am observat ca nu aveam telecomanda de la el. M'am dus inapoi cu bonul si garantia si in 2 minute mi'au dat telecomanda. Foarte draguti baietii ce lucrau acolo, fara figuri fara comentarii s'au pus pe cautat.
peanut spune:
Eu mi-am cumparat un DVD player care s-a stricat dupa doua luni. L-au reparat, dar nu merge foarte bine si vreau sa-l schimb cu alta marca. Sunt legi in privinta asta sau e la latitudinea magazinului de unde a fost cumparat?
Anca Vlad spune:
Citat: |
Acum cateva zile am cumparat o caserola cu carne care a costat.... 160 ron, in loc de 16 ron (in loc sa inregistreze 800g, au inregistrat 8 kg!!!!!!!!!!!!). |
Se intampla si la case mai mari... pe noi in toamna ne-au taxat pentru o prajitura 34 Euro in loc de 3,4.... si asta la o cafenea celebra din centrul Vienei. I-am spus, a refacut bonul si gata... la atata marfa e posibil sa se strecoare si erori. Noi in Iasi mai mult in Carrefour ne facem cumparaturile (cele saptamanale), pentru chestii mai mici Billa si Kaufland.
cgeea spune:
chiar ieri am patit - din nou - la carrefour sa plec acasa cu sistemul de siguranta pe produs. E a cincea oara cand mi se intampla: am patit la metro, la kenvelo si de cele mai multe ori la carrefour. Nu stiu cum ... numai mie! Si culmea, ieri chiar mi-am propus sa urmaresc treaba ta cat stau sa scaneze produsele, dar.. copilul canta, taranul fluiera, ... si apoi trebuia sa verific ce scaneaza fatuca de la casa, sa nu ma trezesc cu 8 kg de carne pe bon. Norocul meu ca a putut sotul sa-l dea jos cu patentul, ca ultima data cand am patit, anume la kenvelo, n-am pastrat bonul si nici n-am purtat produsul imediat - am cumparat o geaca de iarna in plina vara - s-au uitat aia asa urat la mine, nu ma credeau ca n-am furat produsul.
Ma rog, asta nu tine neaparat de carrefour, mie mi se intampla peste tot. Dar la Carrefour cel mai des si nu tine de frecventa cumparaturilor.
Gea, mami de Catinca-Ruxandra
pozele noastre
megbeng spune:
si eu am avut probleme la carrefour, dar is la cora si s-au rezolvat: mi-au schimbat in baza bonului pampers nr 2 cu nr 3 (sau 1 cu 2, nu mai tin minte..); apoi asta vara aveau la carrefour promotia cu "iei 4,platesti 3" si, ma rog, nu am fost f atenta, dar nici nu era clar indicat tipul de fistic de la promotie..m-am uitat pe bon, mi-a explicat casiera ca am luat alt fistic, am mers la relatii clienti si mi-au dat banii inapoi; in carrefour mi-am pierdut CARDUL (l-am uitat la casa, copilul era agitat, stiti povestea) si l-am gasit a doua zi, mi l-au dat cand am mers cu buletinul.
trebuie sa fii extrem de atent, nu e vorba ca "te fura" si speculeaza viteza si lipsa de atentie.
meg,dematei(9.02.2007)
Deianira spune:
Freia, multumesc.
Cgeea, la magazinul unde am lucrat eu se plecau cu produse cu alarme de cateva ori pe zi. Se intampla in general cand erau multi clienti la casa si se lucra in graba, deci nu esti singura patita .