Ce merita acest doctor?
Raspunsuri - Pagina 11
XIO spune:
Citat: |
citat din mesajul lui mihaelabala buna de ttp://societateaargeseana.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=15960&Itemid=1asta ce mai ziceti? |
Lasand la o parte modul de a interactiona cu pacientul al doctoritei , medicatia administrata a fost ca la carte. Cazurile de rectocolita ulcero-hemoragica acute sunt rare , medicamentele folosite sunt corticoterapia care nu face bine nimanui , dar e cam singura sansa si Salofalkul asta e din sfera celor folosite.
Baiatul saracul probabil a facut o ocluzie intestinala, cel putin dupa simptomele descrise la asta te-ai gandi , vina ei ca nu a insistat cu alte examene,sau ca nu a intervenit chriurgical...pacat de el...
"Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc "
***Fur is for petting**
http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100
http://www.flickr.com/photos/13005458@N00/
mihaelabala spune:
Citat: | ||
citat din mesajul lui XIO
Lasand la o parte modul de a interactiona cu pacientul al doctoritei , medicatia administrata a fost ca la carte. Cazurile de rectocolita ulcero-hemoragica acute sunt rare , medicamentele folosite sunt corticoterapia care nu face bine nimanui , dar e cam singura sansa si Salofalkul asta e din sfera celor folosite. Baiatul saracul probabil a facut o ocluzie intestinala, cel putin dupa simptomele descrise la asta te-ai gandi , vina ei ca nu a insistat cu alte examene,sau ca nu a intervenit chriurgical...pacat de el... "Mult mai grava ar fi etichetarea nedreapta a unei persoane pe care nu o cunosc deloc " ***Fur is for petting** http://www.youtube.com/watch?v=GewaLNZ1100 http://www.flickr.com/photos/13005458@N00/ |
buna xio
ce repede ai raspuns!sau ce repede gasesti raspuns!
chestia cu varicela?
Guestus spune: