personalul din spital...oribil

Raspunsuri - Pagina 17

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns gabriella1 spune:

Xio,personal n-am nimic cu tine, ca tre' sa fiu dusa rau de tot.Da' ma enervezi de mor ca tot le iei apararea unor medici de 2 lei.Am spus UNORsi nu am generalizat.Sunt medici care merita sa le spui OAMENI si sunt medici ..............
So,ptr tine.....ca esti destupata la minte,dar tot ma enervezi..la subiectul asta.Pentru celelalte subiecte

Gabriela

"Prietenia este confortul inexprimabil de a te simti in siguranta cu niste persoane, fara a trebui sa-ti cantaresti gandurile, nici sa-ti masori cuvintele.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bird70 spune:

quote:
citat din mesajul lui XIO

Am spus eu pe aici acum o vreme ca daca vine la urgente o femeie cu dureri in sfera abdominala, lombara si altele obligatoriu i se face si consult gineco , adica tuseu , eco.
Atunci au sarit cu gura pe mine mai multe persoane care spuneau ca e bataie de joc . Sa vezi ce ar face daca ar sti ca la internare pe langa primul ciclu , descrierea menstruatiilor , numarul de nasteri si de avorturi , data ultimei menstruatii sau menopauza ar trebui sa intrebam si de raporturile sexuale si sa le spunem pacientelor ca le facem test de sarcina.
In mod normal daca stii ca exista posibilitatea sa fii insarcinata spui si atunci se face.