Epidurala...Cezariana...

Epidurala...Cezariana... | Autor: Theiuta

Link direct la acest mesaj

Buna, Greirasilor bortosi ce sunteti!
De doua saptamini ma chinui sa intru si eu pe Forum si, in final eforturile mi-au fost incununate de succes.
Vreau sa va intreb si eu ceva:
Anestezia epidurala, cind o soliciti?Indata ca ai ajuns la spital, in ultima discutie cu medicul inainte de nastere?...Am inteles ca trebuie sa o platesti tu, ca pacienta...Ce stiti despre aceasta?
Cit despre cezariana, as vrea sa stiu ce regim are la Polizu?Sunt medicii mai reticenti?Eu, de exemplu, am 30 de saptamini si bebele este bine mersi cu funduletul in jos.De la echo mi-au spus ca este caz de cezariana, dar medicul meu ginecolog zice ca in general se pot naste copii si asa, etc.
Voi ce ziceti?

Va pupez, Theiuta.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns pisi_ella spune:

Buna! Nu mai sunt greieras bortos, am fost!!! Am nascut cu cezariana la Giulesti, insa am o prietena care a facut cezariana la Polizu...Si, oricum, cred ca mari diferente nu sunt...Epidurala ti-o aranjezi inainte de a te interna pentru nastere...poti sa vorbesti de acum cu dr. tau...In ceea ce priveste cezariana...daca e nevoie ( si char daca nu e...), se rezolva...Vorbeste cu dr. Eu am miopie, am avut un motiv intemeiat, chiar se recomanda cezariana...Si, de ce sa mint, chiar a fost mai bine!
Iti doresc o sarcina usoara in continuare si o nastere la fel de usoara, indiferent cum va fi ea!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns bebetica spune:


Medicul meu dr. Luis Mendez de la Municipal spunea ca nu este normal ca in ziua de azi o femeie sa nasca in dureri avand in vedere gradul de civilizatie si stiinta la care s-a ajuns. Fapt pt. care inca de la inceput mi-a recomandat epidurala in cazul unei nasteri normale. Asa ca mi-am cumparat-o din luna a 8-a.