Domnului doctor, cu dragoste!

Raspunsuri - Pagina 8

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns P&ANA spune:

Dr.Niculescu Mihail- Giulesti

Alina

a fi om e lucru mare ...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns MICKYN spune:

Nu dau doar 1 -2 nume, caci as fii nedreapta.
Sunt cadru medical, si in 15 ani am vazut si medici care conditionau o operatie, dar si medici care cumparau din banii lor medicamente, haine, mincare pentru bolnavi, care duceau cu masina proprie bolnavii acasa pentru ca nu aveau cu ce merge,medici care, dupa operatie, stateau ore intregi linga bolnavi pentru ai supraveghea.
Stiu medici care au cumparat flori pentru bolnavi, sau au botezat copiii bolnavilor. Stiu de asemenea , medici care si-au pus viata in pericol, pentru a salva viata unui om.Si nu sunt povesti, ci fapte adevarate, traite alaturi de OAMENI ADEVARATI.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anya20 spune:

quote:
Originally posted by MICKYN

Nu dau doar 1 -2 nume, caci as fii nedreapta.
Sunt cadru medical, si in 15 ani am vazut si medici care conditionau o operatie, dar si medici care cumparau din banii lor medicamente, haine, mincare pentru bolnavi, care duceau cu masina proprie bolnavii acasa pentru ca nu aveau cu ce merge,medici care, dupa operatie, stateau ore intregi linga bolnavi pentru ai supraveghea.
Stiu medici care au cumparat flori pentru bolnavi, sau au botezat copiii bolnavilor. Stiu de asemenea , medici care si-au pus viata in pericol, pentru a salva viata unui om.Si nu sunt povesti, ci fapte adevarate, traite alaturi de OAMENI ADEVARATI.

poze Tudor
poze 6 luni Tudor
7 LUNI
Tudor la 8-9 LUNI

comorile mele: anya ioana (19.10.05) si arina ilinca (20.06.07)
arina s-a nascut...a doua oara!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Criss75 spune:

Mii de multumiri domnului doctor Gliga Marius, pentru ca mi-a fost alaturi in cele mai importante momente din viata, mi-a supravegheat sarcina si l-a adus pe lume pe puiul meu scump.