Bonuri cadou- unde se folosesc???

Bonuri cadou- unde se folosesc??? | Autor: danat

Link direct la acest mesaj

Am primit de la firma unde lucrez ca si "prima" de sarbatori cateva bonuri cadou de o anumita valoare. Intrebarea mea este: inafara de hypermarketuri (unde am inteles ca se primesc) in ce magazine mai pot cumpara cu aceste bonuri? Exista magazine de haine, de cosmetice care sa primeasca asa ceva???? Sau ma aleg doar cu detergenti si mincare drept cadou pt activitatea mea din acest an? Nu vreau sa fiu carcotasa, insa sunt intr-o mare pana de banuti, si tare bine mi-ar fi prins niste cash si nu aceste bonuri...
Daca stiti unde le mai pot folosi, va rog mult sa imi spuneti.

Multam!

"Prietenii sunt aceia care te iubesc chiar si atunci cand te cunosc"

Dana mama lu'Radu Stefan (Fecioras de 2003)

Radu mamii (intre 0-2 ani) si Raduc de la 2 anisori :-)

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns bufi spune:

Bonurile se pot folosi si in magazine de haine si cosmetice, mai toate magazile din mall-uri primesc...oricum este scris pe usa magazinului daca primesc sau nu tickete cadou.

Iar daca esti in pana de bani poate le dai vreunui coleg si sa-ti dea bani...stiu si eu...

Bufi

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anymony spune:

Si eu am primit tichete cadou, de la sodexho...de regula au in plic lista cu magaz unde se primesc...Stiu de Carrefour, Billa, Media galaxy, leonardo, miniblu, flanco,flamingo, sensiblu, niki fashion...sau cauta pe www.sodexho. ro

Any si Ioana-Catalina (12.02.2006)

www.dropshots.com/anymony/" target="_blank"> poze Ioana-Catalina

Povestea nasterii Ioanei-Catalina

www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=21fc06911023d376aa686b" target="_blank">Iubirea noastra Ioana-Catalina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Alynutza spune: