Chirurg bun in clinica particulara

Chirurg bun in clinica particulara | Autor: tuinea

Link direct la acest mesaj

Am nevoie de cineva care poate sa-mi recomande un chirurg bun intr-o clinica particulara. Cumnata mea are nevoie de o interventie chirurgicala pentru scoaterea colicistului din cauza unei pietre de dimensiuni foarte mari. Pentru ca va trebui oricum sa plateasca spitalizarea ne-am gandit la o clinica particulara pentru ca oricum preturile sunt aceleasi. Problema este legata de omul care face intrventia. De preferinta in Bucuresti as vrea sa gasesc ceva pentru ea. Astept recomandar de medici chiar si la spitalele de stat.
Va multumesc frumos!
Cristina

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns psj spune:

La Euroclinic e 5500RON o colecistomie, bine include si cazare si mancare dar nu stiu daca ajunge atat intr-un spital de stat sau poate nu stiu eu care sunt "tarifele". De obicei la spitalele particulare sunt medici cotati foarte bine la cele de stat.
Mai e si medlife dar acolo nu stiu cat costa.
Asa nume de medici buni specializati pe asa ceva din pacate nu stiu.

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Gabrielama spune:

Tuinea,

incearca si la Centrul Medical Unirea - au si acolo chirurgie.

Multa sanatate!

Gabi

Please think twice before you print out this message or any other document! We are all responsible for protecting our environment! YOU can save a tree...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns tuinea spune:

Multumes frumos de raspunsuri!
Astept si ceva nume de medici ca parca acum iti este si frica sa te mai dai pe mana oricui.
Merci mult de tot!
Cristina

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns ancasoare spune:

Dr. Turcu Florin - este doar la Euroclinic ( alucrat la sf. ioan)
sau
Dr. Copaescu - este si la Euroclinic si ls sf. ioan. Stiu ca si sotia dlui dr. Copaescu este chirurg la sf. ioan, nu stiu daca si la privat.