Cand apare lapticul?

Vad fete care au scurgeri din sani sau chiar "laptic" inca de la saptamanile 25-28. Eu ma apropii de saptamana 32 si inca nu am scurgeri. Gasesc eu niste chestii in sfarc, pe care le scot la baie...dar nu pot sa spun ca am vazut vreodata sfarcul UD in adevaratul sens al cuvantului. E grav, e cam tarziu pentru mine? E cazul sa fac ceva? Mentionez ca sanii mei care in mod normal sunt f mari (cupa B/C), acuma sunt imensi, inca de la inceputul sarcinii, de cu greu imi gasesc sutiene pe masura.... deci premizele ar fi bune, si totusi nu vad scurgeri de niciun fel si ma intreb de ce toata lumea are si eu nu!
sapt. 31 cu
maricel in burtica
Raspunsuri

madau spune:
N-are nici o legatura daca ai sau nu scurgeri inainte de a naste cu cantitatea de lapte dupa ce nasti, la fel cum nici dimensiunile bustului nu sunt relevante. Din cate stiu eu...femeile cu sanii mai mici trebuie sa alapteze mai des ptr ca n-au asa "capacitate de depozitare"..insa in rest mecanismul e la fel. Nici eu n-am avut nici o picatura de laptic inainte de a naste, si apoi aveam de hraneam vreo 10 copiiMadau si
Alexia Miruna (15 dec 2005)
poze pana la 1 an, de la 1 la 2 ani, Antalya 2007
www.geocities.com/nov_dec_2005/povesti2005.htm#madau" target="_blank">povestea nasterii Mirunei
www.onetruemedia.com/otm_site/view_shared?p=1b04435806e76a5905bfb2&skin_id=4&utm_source=otm&utm_medium=text_url" target="_blank">filmulet aniversar
filmuletze poznase www.dropshots.com/madau" target="_blank">1 si www.dropshots.com/Miruna" target="_blank">2

nikol31 spune: