Ce stiti despre Scoala generala 195?

Ce stiti despre Scoala generala 195? | Autor: mikim

Link direct la acest mesaj

Aveti copii la aceasta scoala? Aici o sa o fau pe fetita mea si as vrea sa stiu cum e pe aici.

Raspunsuri

Inceputul discutiei

Link direct catre acest raspuns anaisanais spune:

Da-o!
Vorbesc serios, eu am avut copilul acolo(pe primul), iar peste 4 ani il dau si pe al doilea... Este o scoala buna, inca, dar are o ...mica problema: cere destui bani de la parinti! Acum eu spun, din experienta: efortul merita. Inca profesorii mai sunt profesori si mai stiu sa se faca respectati, ceea ce este important, inca pe copii ii ajuta sa priceapa cum este viata(desi, de pregatit pentru viata, invatamantul romanesc nu face asta!).
Bafta!
Cand incepeti scoala?

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns mikim spune:

quote:


cere destui bani de la parinti!


Ce insemna asta? Ca sa stiu la ce sa ma astept!

In toamna care va veni.
Am mari emotii!!!!

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns anaisanais spune:

Pana acum 2 ani, personal, la fiecare sedinta cu parintii( de la clasa 1 la clasa 4 sunt cam 2 pe trimestru- striu, scoala este teoretic, desfasurata in 2 semestre, dar structura se pasreata tot pe 3 trimestre) cam 800.000 lei vechi. Prima sedinta este cea mai ''dureroasa'':uniforma, caiete speciale, materiale didactice pentru fiecare copil etc...Dar merita.....
Bravo, la toamna cresteti, veti fi ''anul I la litere''. Daca consideri, pot intreba despre ''cea mai cea'' invatatoare care va prelua clasa I din toamna...

Mergi la inceput

Link direct catre acest raspuns Anuska spune:

Si cum poti intreba de "cea mai cea" invatatoare care va prelua clasaI? Si pe cine?
Eu vreau sa-mi dau copilul la alta scoala, la sc. gen. nr. 117, din Militari, insa as vrea sa stiu cum se procedeaza sa afli care e o invatatoare buna pt anul viitor, ca banuiesc ca sunt aceleasi principii peste tot....

*********************************